Motor omgegooid

AvR

MF'er
2 apr 2004
129
0
Net een uur geleden is mijn motor omgegooid. B| Ze hebben hem over de jiffy heen geduwd. Schade is wat ik zag: Kuip, handvat, spiegel en hij maakt nu een slepend geluid. Hij is gelukkig all-risk verzerkerd maar die waren 's nachts niet aanspreekbaar om een schadegeval aan te nemen.

Iemand wat tips over afhandeling want dit is mijn eerste schade? Morgen gewoon aangifte doen bij de politie?

Wilde hem net gaan inruilen :X

gvd wat een kut gevoel.
 
Hoi,

Ik heb het vorig jaar ook gehad.
Iemand had hem met de auto omver gereden terwijl hij geparkeerd stond.
Er was wel iemand die het gezien had maar omdat het zo snel was gegaan vergat ze het kenteken te noteren.

Toen ze mij vertelde dat mijn motor omvergereden was vloog ik op mijn fiet af.
En daar lag hij.... Ik des duivels want de dader had geen briefje achter gelaten.
Kortom..... de politie gebeld. Dat moet jij ook zeker doen. Zo kan je eventueel aanspraak maken op het waarborgfonds als je verzekering moeilijk doet.

Achteraf was dat voor mij niet nodig want de dader was zelf al naar het politiebureau gegaan. Maar omdat dat gesloten was besloot ie terug te rijden en te wachten tot er iemand naar de motor zou komen.
Het had niet veel gescheeld of ik had hem een knal met mijn helm verkocht.

Ik ben er uiteindelijk goed mee weg gekomen.
Dus als ik jou was..... zeker ff de politie bellen.

Succes met de afhandeling.
 
Even goed de voorwaarden lezen van de verzekering met het oog op eigenrisico.

Misschien is het dan toch handiger als er wel een auto tegenaan is gereden. ;) ;)
 
Hoi,

Ik heb het vorig jaar ook gehad.
Iemand had hem met de auto omver gereden terwijl hij geparkeerd stond.
Er was wel iemand die het gezien had maar omdat het zo snel was gegaan vergat ze het kenteken te noteren.

Toen ze mij vertelde dat mijn motor omvergereden was vloog ik op mijn fiet af.
En daar lag hij.... Ik des duivels want de dader had geen briefje achter gelaten.
Kortom..... de politie gebeld. Dat moet jij ook zeker doen. Zo kan je eventueel aanspraak maken op het waarborgfonds als je verzekering moeilijk doet.

Achteraf was dat voor mij niet nodig want de dader was zelf al naar het politiebureau gegaan. Maar omdat dat gesloten was besloot ie terug te rijden en te wachten tot er iemand naar de motor zou komen.
Het had niet veel gescheeld of ik had hem een knal met mijn helm verkocht.

Ik ben er uiteindelijk goed mee weg gekomen.
Dus als ik jou was..... zeker ff de politie bellen.

Succes met de afhandeling.

ondanks zijn lompie lompie actie vind ik dat die persoon erg netjes heeft gehandeld als ik het zo lees...

ik zou bijna de neiging hebben hem te bedanken als het mij was overkomen ;)
 
Ik heb een jaar of 20 dit ook een keer meegemaakt en kan je zegen dat dit echt kl*te is. Mijn schade stuur krom remhendel kniperlicht en vast nog wel iets wat ik niet meer weet. Deze gasten moet je gewoon even onder 320 volt doen. Dan heb je er ook geen last meer van. Dit zijn gewoon klote streken. En het voelt niet fijn als je bij je motor komt en hij ligt op de grond.
 
Hmz daar ben ik dus ook altijd bang voor met een jiffy.

Enige wat mij is overkomen is dat een hele groep het eventjes leuk vond om mijn (Ex) Sendatje in een sneeuwbal te veranderen. Alleen waren ze te dom om te weten dat dat best hard kan worden en dat is niet handig als je het er hard tegenaan mept. Schades: Grill voor de fan bij de radiator gescheurd, Tellerglaasje kaduuk en kmoest lopen want me uitlaat zat volgepropt en was dus ijs geworden :+
 
ik heb het ook gehad dat menesen met opzet mijn motor hebben vernield, ik aangifte doen, getuigen ook, naam en adres van de dader bekend, maar de politie is te lui/laf om iets te ondernemen...
 
Hmz daar ben ik dus ook altijd bang voor met een jiffy.

Op de jiffy staat hij steviger dan op de bok. Op de bok schiet hij met een klein zetje naar voren eraf en ook naar links of naar rechts is het een vrij wankelijk evenwicht. Op de jiffy staat de motor uit zijn evenwicht en leunt op de jiffy wat veel steviger staat.

Mike
 
Klote voor je kerel, altijd bijzonder naar als mensen met hun fikken aan je spullen zitten. Maar als ze het nog eens slopen is het al helemaal te gek voor woorden...

Ik heb hem op de jiffy altijd in zijn 1 staan, dat duwt hem er wat moeilijker af.
 
Wat zal daar nou toch zo leuk aan zijn :?

K*tzooi. Sterkte met de afhandeling. idd aangifte doen.
en verder hopen dat je de schade naar wens krijgt uitgekeerd.
 
Volgens mij ben je gewoon gevallen en gebruik je dit alssmoes. :X

Aiiiii, niet grappig ;) :o :X B| :+

Sterkte, ik weet wat voor nare bijgevoelens zo een actie allemaal wel niet kan hebben :)
 
:( |( :(

Wat een godvergeten achterbakse kutstreek.

Laten die gasten met een dergelijk gevoel voor humor zich wel realiseren dat zo'n geintje kan resulteren in het verlies van alle zichtbare boven- en ondertanden.

@TS; veel succes en sterkte toegewenst bij de verdere afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan