motor omgevallen, hoe krassen weg te halen?

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
Zwolle (Overijssel)
beste mensen, nou wil het nog wel heel af en toe gebeuren dat mijn motor afslaat bij het wegrijden, vanavond dus ook het geval ik rijdt de oprit af schuin, naar beneden en wat denk je? slaat hij af met gevolg dat ik de motor zo voorzichtig mogelijk heb neergelegd.
nou is de vraag ik heb nou dus allemaal krassen op de zijkant van mijn SRAD, kan je die misschien weghalen doormiddel van poetsen?

alvast bedankt (iemand trouwens een idee wat het spuiten daarvan kost?)
 
beste mensen, nou wil het nog wel heel af en toe gebeuren dat mijn motor afslaat bij het wegrijden, vanavond dus ook het geval ik rijdt de oprit af schuin, naar beneden en wat denk je? slaat hij af met gevolg dat ik de motor zo voorzichtig mogelijk heb neergelegd.
nou is de vraag ik heb nou dus allemaal krassen op de zijkant van mijn SRAD, kan je die misschien weghalen doormiddel van poetsen?

alvast bedankt (iemand trouwens een idee wat het spuiten daarvan kost?)
wat voor kleur heb je???
 
Dat ken ik. Heb ik ook een keer gehad met mijn Tl. Je maakt een beetje te scherpe bocht om de stoep op te rijden, slaat af en je raakt uit je evenwicht waardoor de motor naar één kant begint te hellen. Door het gewicht hou je hem niet meer overeind en leg je hem rustig neer op de grond met alle gevolge van dien. Je hebt een paar krassen op je kuip erbij gekregen helemaal gratis en voor niets :( Wegpoetsen hielp niet doordat de krassen te diep waren en dus was overspuiten de enige remedie. Dit uiteindelijk niet gedaan en lekker laten zitten :) De reden is denk ik duidelijk, de kosten hiervan zijn behoorlijk. Zeker als je dan ook je stickerset moet vervangen.

gigantisch frustrerend
;( ;(
 
ben aan de slag gegaan met poetsen en bij nader inzien blijkt het toch mee te vallen, als je het niet weet zie je het ook niet. alleen moest ik wel een sticker bij snijden, en aan de andere kant moet ik ook niet zeuren, beter als rijdnd op je bek gaan (helemaal geen schade zou natuurlijk het mooiste zijn geweest)
 
Terug
Bovenaan Onderaan