Motor omver gereden, wat nu?

CSI inhuren. als het goed is vind je wel een paar bumpermoleculen van de auto terug op je kuipdelen :+

aan de hand van de koolstof methode het bouwjaar achterhalen, etc...

koud kunstje om daarna het adres te vinden van de dader :]
 
Laatst bewerkt:
CSI inhuren. als het goed is vind je wel een paar bumpermoleculen van de auto terug op je kuipdelen :+

aan de hand van de koolstof methode het bouwjaar achterhalen, etc...

koud kunstje om daarna het adres te vinden van de dader :]


moet eerst wel een dode aan vastzitten hé? anders komen ze hun luie stoel niet uit..

maar BOT: klote voor TS, niemand het gezien, en koekblikker zo onbeschoft om weg te rijden zonder briefje achter te laten....klinkt als een akelige nachtmerrie
 
mmm, zoek iemand in je kenniskring met een aansprakelijkheidsverzekering en zeg dat die hem per ongeluk heeft omgegooid of tegenaan is gereden....

Meestal is schade aan motorvoertuigen uitgesloten bij de WA (weet ik inmiddels ook...)
 
Meestal is schade aan motorvoertuigen uitgesloten bij de WA (weet ik inmiddels ook...)

niet helemaal waar, als je als bestuurder schade veroorzaakt wel (er mee lopen is ook besturen) maar als je er tegen aan valt en daardoor valt ie om, of je beschadigd hem per ongeluk (vallende fiets e.d.) is dat wel verhaalbaar op een AVP (aansprakelijkheids verzekering personen = WA)
 
Laatst bewerkt:
Meestal is schade aan motorvoertuigen uitgesloten bij de WA (weet ik inmiddels ook...)

Schade met of door een motorrijtuig is uitgesloten, omdat deze schade op de wam dekking thuishoort. Maar nogmaals iemand de tip geven fraude te plegen is fout EN wel erg dom op een openbaar forum. Maar ja .........
 
Stille getuigen zoals de eerder genoemde traded paint, zijn ook getuigen voor het waarborgfonds.
Dus als er nog iets te vinden is van de tegenpartij is dat ook een getuige. Ik weet niet zeker of 2 dan genoeg zijn maar ik dacht van wel.
 
Laatst bewerkt:
Dus grofgezegd. Je staat nu gewoon machteloos? (En met een motor die misschien wel TL is?)

:?

:X

ja grof gezegt jammer genoeg wel.

Misschien heeft iemand zich bij de kassa gemeld van het pretpark die iets heeft gezien of gehoord iets anders kan ik ook niet verzinnen.
 
Stille getuigen zoals de eerder genoemde traded paint, zijn ook getuigen voor het waarborgfonds.
Dus als er nog iets te vinden is van de tegenpartij is dat ook een getuige. Ik weet niet zeker of 2 dan genoeg zijn maar ik dacht van wel.

Maar daarnaast heeft het Waarborgfonds ook getuigenverklaringen nodig ;) ( en een stille getuige zegt niks :+ )
2 verklaringen is overigens geen must in sommige gevallen.
 
Laatst bewerkt:
  • Paar getuigen vinden via MF.
  • Naar die recreatieplaats gaan met de motor.
  • Motor op de grond leggen als niemand kijkt.
  • Gaan zwemmen of zo.
  • Teruggaan naar je motor.
  • Telefoon pakken en 0900TUIG bellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan