baka
MF veteraan
Ik was mee naar Nijkerk voor de stuntfilm op mijn 25 KW, needless to say dat ik wat moeite hed met het bijhouden van al die gixxers. Ik zat een aantal keer in de rooie zone, maar de motor was goed warm. Ik rag ook niet altijd zo met de motor op de limit (die snel bereikt is) maar ik dacht een keer kan niet kwaad.
Wel dus. Degene die achter me reed wees me er op dat er af en toe rook uit mijn rechter uitlaat komt, mijn broer heeft daarna achter me gereden maar die zag niets. Wel valt de motor af en toe uit voor het stoplicht. Voor de rest is er qua (on)vermogen geen verandering, acceleratie en tosnelheid zijn hetzelfde bij de zelfde toeren, maar wel heb ik de indruk dat ie meer herrie maakt en trilt.
Ik dacht eerst dat mijn rechter cilinder omzeep was, maar dan zou je dat aan het vermogen toch aardig moeten merken met een 2 cilinder +)
Wat kan er aan de hand zijn?
Een motor moet er toch tegen kunnen zo af en toe?
Wel dus. Degene die achter me reed wees me er op dat er af en toe rook uit mijn rechter uitlaat komt, mijn broer heeft daarna achter me gereden maar die zag niets. Wel valt de motor af en toe uit voor het stoplicht. Voor de rest is er qua (on)vermogen geen verandering, acceleratie en tosnelheid zijn hetzelfde bij de zelfde toeren, maar wel heb ik de indruk dat ie meer herrie maakt en trilt.
Ik dacht eerst dat mijn rechter cilinder omzeep was, maar dan zou je dat aan het vermogen toch aardig moeten merken met een 2 cilinder +)
Wat kan er aan de hand zijn?
Een motor moet er toch tegen kunnen zo af en toe?