Motor onderhoud Bodegraven?!?!

Gert Altena kan misschien ook wel goed zijn, maar dan moet ie wel eens een keer uit z'n werkplaats vandaan komen. Ben er 1 keer geweest en nadat ie voor zichzelf had vastgesteld dat er een klant was ging hij doodleuk naar de werkplaats terug om er niet meer vandaan te komen...
_O- ik hou van mensen met een gebruiksaanwijzing..................... :}

Heb jij er vaker last van dat ze je niet serieus nemen? :+
 
_O- ik hou van mensen met een gebruiksaanwijzing..................... :}

Heb jij er vaker last van dat ze je niet serieus nemen? :+

Gert van Gert Altena Motoren is ook gewoon een eikel. Wat nou niet proefrijden? Dan koop ik die r6 wel ergens anders.
 
Bij Gertje moet je inderdaad minimaal 35+ zijn om een SS mee te krijgen. :Y
Als die man toch is wist hoeveel handel die misloopt van mensen uit de buurt, door die boerige houding van m.
 
Breng mijn motor al jaren naar Goedhart, goede ervaringen mee... jammer dat er tegenwoordig zo´n jong ventje achter de servicebalie zit....
 
Nou goedhart is een prima zaak hoor alleen kan het misschien wat goedkoper maar leveren dan ook prima werk!

Zelf ga ik liever naar domburg motoren in nieuwkoop. Eigenaar is een super aardige vent en prijzen, advies en service zijn echt perfect! Als je iets technisch te vragen hebt kan je altijd terrecht! Ben zelf een paar keer geweest op zaterdag morgen en dan relaxed met een bakkie koffie erbij even ervaringen en adviezen gekregen echt ideaal.
 
Heb mijn motor (Z750 2008) 2 weken terug bij Goedhart gebracht voor een 12.000km beurt. Goede service, goede uitleg van wat ze nu eigenlijk hebben gedaan. Ben altijd heel tevreden over Goedhart, ja ze zijn wat duurder, maar de service en klantgerichtheid zijn grandioos.

Ow en Domburg is inderdaad ook een prima zaak! Ook goede ervaring mee wat betreft service.

Daniel
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een dorpsgenoot

Berry ken ik eigenlijk al vanaf het begin dat hij begon op het dorp, het is een beetje een zwart/wit verhaal, ik heb daar eigenlijk steeds mijn motoren een soortement in onderhoud gehad, althans het kleine werk deed ik zelf en dat was redelijk, Toen ik daar een nieuwe motor kocht werd dat ding bij de balie neergezet, kreeg de sleutels, en de opmerking, nou je weet hoe die werkt, veel plezier

Toen was het rap afgelopen met mij. Maar mijn broer heeft alleen maar positieve ervaringen,
Ik kom er nog wel voor onderdelen, want ik werk daar tegenover, dus effe in de pauze de straat oversteken en hoppa
 
Je rijd motor, gaat verhuizen naar Bodegraven en je heb nog nooit van Goedhart gehoord? Die zaak is een begrip in Zuid Holland, enorm groot aanbod en heeft vele dealerschappen :Y

Zoetermeer is toch ook wel redelijk aan te rijden? Ga eens kijken bij Hans van Wijk. Misschien dat je daar vind wat je zoekt.

Tsja, ik kwam oorspronkelijk uit Noord-Holland en had mijn motor in onderhoud bij NIWA.
Enige binding die ik tot nu toe met Zuid-Holland had is mijn vriendin die uit Rotterdam komt.
Maar .... GOT IT! Bodegraven=Goedhart :+

BTW... voor de bodegravers onder ons.... wtf is Borft??????
 
Tsja, ik kwam oorspronkelijk uit Noord-Holland en had mijn motor in onderhoud bij NIWA.
Enige binding die ik tot nu toe met Zuid-Holland had is mijn vriendin die uit Rotterdam komt.
Maar .... GOT IT! Bodegraven=Goedhart :+

BTW... voor de bodegravers onder ons.... wtf is Borft??????

Je spreekt het uit als 'boruft'. Dat is een ander woord voor bodegraven. Mijn moeder is er geboren en mijn oma woont er nog steeds. Ik ben zelf opgegroeid in sluipwijk.

Ik kom zelf graag bij de Jong in alphen. Kleinere zaak maar wel lekker persoonlijk. Ik ben sinds 1,5 jaar vaste klant. Ik kreeg daar eind vorig jaar een goretex pak mee van bijna 1100 euro zonder te betalen. Stukje vertrouwen. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan