Motor ongeluk

Bas4708

Rookie
18 apr 2004
7
0
Roosendaal
14=04-2004 ben ik aangereden door een auto terwijl ik op de motor zat. Na 3 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben, bleek er niet zoveel aan de hand en kon ik naar huis toe. Mijn m otor staat inmiddels bij de garage waar hij ook in onderhoud is. Aanstaande dinsdag komt er een expert kijken hoeveel de schade bedraagt (volgens de garagehouder zal dat total loss zijn). Zelf wil ik echter ook wel een idee hebben hoeveel mijn motor nu waard is en of ik geen foutieve informatie krijg van de expert. Wie kan mij een site geven waar ik de dagwaarde kan opvragen? Het gaat om een Kawasaki GPX 600R Ninja uit 1996
 
>>>>>Uw verhuizing komt vanzelf... ;)


Kijk eens op de diverse occasion sites, zoals www.motoroccasion.nl, www.motor.2dehands.nl, www.marktplaats.nl en www.motormarkt.nl. Dan heb je echt wel een goed beeld... ;)

Doel van verzekeren is dat je voor het uitgekeerde bedrag een soortgelijke motor kunt kopen met een redelijk gelijk aantal kilometers, dus als jezelf alvast een lijstje maakt met gelijkwaardige bikes, welke worden aangeboden op internet, een gemiddelde waarde neemt, dan heb je al vast wat om een expert mee om de oren te slaan... ;)
 
OK, ik had al gekeken naar dezelfde motoren op markplaats.nl maar wist niet of deze overeenkwamen met de dagwaarde van de motor. Ik ga er dan maar vanuit dat dat ongeveer hetgeen zal zijn wat ik terugkrijg. Bedankt voor je supersnelle antwoord!
 
Volgens de site van de KNMV is de dagwaarde van een GPX600 uit '96 3800 pleuro's
 
Volgens de site van de KNMV is de dagwaarde van een GPX600 uit '96 3800 pleuro's


Hoe krijg je die dan te zien :?

Ik doe iets fout denk ik.......

Honda cbr600f 1992


Bas erg veel sterkte met je Herstel en afhandeling..... ik zit in hetzelfde schuitje op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Allen bedankt voor de reacties. Nog even een kleine reactie van mijn kant.
Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat mijn rechtervoet in de pedalen van mijn motor is gekomen. Hierdoor is mijn voet zwaar gekneusd geraakt en op 6 plaatsen gehecht. Verder ben ik geland op mijn bekken en kan ik dus niet bewegen. Ze hebben mij 3 dagen gehouden omdat ze bang waren dat er iets met mijn nieren was. Wat ik dus bedoelde te zeggen: ik heb (voorlopig) nog geen blijvend letsel opgelopen en vind ik dat er niets aan de hand is. Gewoon even een aantal weken revalideren.
 
Allen bedankt voor de reacties. Nog even een kleine reactie van mijn kant.
Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat mijn rechtervoet in de pedalen van mijn motor is gekomen. Hierdoor is mijn voet zwaar gekneusd geraakt en op 6 plaatsen gehecht. Verder ben ik geland op mijn bekken en kan ik dus niet bewegen. Ze hebben mij 3 dagen gehouden omdat ze bang waren dat er iets met mijn nieren was. Wat ik dus bedoelde te zeggen: ik heb (voorlopig) nog geen blijvend letsel opgelopen en vind ik dat er niets aan de hand is. Gewoon even een aantal weken revalideren.

keihard :} dat zijn de echten ;)
succes ermee!
 
Allen bedankt voor de reacties. Nog even een kleine reactie van mijn kant.
Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat mijn rechtervoet in de pedalen van mijn motor is gekomen. Hierdoor is mijn voet zwaar gekneusd geraakt en op 6 plaatsen gehecht. Verder ben ik geland op mijn bekken en kan ik dus niet bewegen. Ze hebben mij 3 dagen gehouden omdat ze bang waren dat er iets met mijn nieren was. Wat ik dus bedoelde te zeggen: ik heb (voorlopig) nog geen blijvend letsel opgelopen en vind ik dat er niets aan de hand is. Gewoon even een aantal weken revalideren.

Ja succes Bas, sterkte met het herstel, maar tussen de oren zit alles goed lees ik wel :}
 
ff een paar opmerkingen (en een schop O-) )

* Voor de topicstarter: u is een bikkel :} :}
* De dagwaarde is zover ik weet LAGER dan de gemiddelde particuliere prijzen zoals je die op occasionsites vind. Waarom weet ik ook niet. Maar vandaar dat je je al snel genaaid voelt/genaaid wordt
* SnowFreak: ik vermoed dat jouw fiets niet in het systeem zit omdat ie te oud is
 
Terug
Bovenaan Onderaan