motor op naam zetten zonder rijbewijs

t uitprinten kost nie zo veel, maar t papier waar t op gedrukt word zal wel van een speciale boom afkomen

:) juist, en de stempel, en het handje dat die stempel erop zet. En de database bijhouden waar de gegevens uitkomen...

Het gaat de RDW om recente adresgegevens, daarom hebben ze deze keuze gemaakt.
 
Niet vergeten om hem gelijk te schorsen of verzekeren als je de motor op je naam staat O-)
.. en vooraf even uitzoeken waar je zonder motorrijbewijs em kan verzekeren.. een aantal maatschappijen nemen je dan namelijk niet eens aan, en het is vervelend daar achter te komen als je hem overgeschreven hebt en geen kant uit kunt.
 
.. en vooraf even uitzoeken waar je zonder motorrijbewijs em kan verzekeren.. een aantal maatschappijen nemen je dan namelijk niet eens aan, en het is vervelend daar achter te komen als je hem overgeschreven hebt en geen kant uit kunt.

Je kan hem onder andere bij de KNMV verzekeren als je nog geen rijbewijs hebt.
 
:^
zo heb ik t ook gedaan. Uitreksel verplicht!

verzekeren kan zonder legitimatie (weet je dat ook alvast :+ )

ik heb de mijne niet verzekerd gekregen omdat ik geen rijbewijs heb. probeerde het bij cb, maar die vonden het risico te groot dat ik TOCH evetueel zou gaan rijden. ook de inboedel wou m niet verzekeren tegen diefstal
 
ik heb de mijne niet verzekerd gekregen omdat ik geen rijbewijs heb. probeerde het bij cb, maar die vonden het risico te groot dat ik TOCH evetueel zou gaan rijden. ook de inboedel wou m niet verzekeren tegen diefstal

vind ik vreemd....ik heb m'n motor destijds kunnen overschrijven, én verzekeren...

hij was dan alleen maar verzekerd voor diefstal in principe...want als je zelf gaat rijden zonder rijbewijs, ben je niet verzekerd, en betalen hun dus ook niks uit, mocht er wat gebeuren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan