Motor op naam zetten zonder rijbewijs

Ik heb m'n motor ook opgehaald voor ik m'n rijbewijs had, is niet echt de beste zet die je kan maken hoor. Ook ik was te ongeduldig en was dus zo dom om rond te gaan rijden zonder het papiertje. Gelukkig is er niets gebeurd, maar als je nog ff het geduld op kan brengen om geen motor bij je huis neer te zetten is dat niet onverstandig.

[edit]
essentieel woordje vergeten :P
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heeeey niet over andere dingen gaan praten!!! Kan t nou als je 18 bent zonder rijbewijs???
Bij 'ons' in Deurne dus NIET. ( twee maanden geleden.)
Het postkantoor wilde mijn FZR1000 niet op naam van mijn vriendinnetje zetten, omdat ze idd GEEN rijbewijs had. Paspoort werd NIET geaccepteerd.

Blijkbaar is er dus een mate van willekeur. Het ene postkantoor doet ut wel en het andere niet.
 
Bij 'ons' in Deurne dus NIET. ( twee maanden geleden.)
Het postkantoor wilde mijn FZR1000 niet op naam van mijn vriendinnetje zetten, omdat ze idd GEEN rijbewijs had. Paspoort werd NIET geaccepteerd.

Blijkbaar is er dus een mate van willekeur. Het ene postkantoor doet ut wel en het andere niet.
Da's dus echt boelsjit, je kan natuurlijk wel een voertuig bezitten zonder dat je er zelf mee mag rijden, zeker als het voertuig ook nog eens geschorst is.
 
Dan ist maar stierenpoep, ze zetten de brommer iig niet op mijn vriendinnetjes naam.
 
Dan ist maar stierenpoep, ze zetten de brommer iig niet op mijn vriendinnetjes naam.

Dan zou ik eens ff naar een postkantoor in een ander dorp/stad gaan. Moet namelijk gewoon kunnen. Er zijn mensen die de auto's van bv. hun bedrijf op naam hebben staan, terwijl ze zelf geen rijbewijs hebben.
 
Mijne komt hiero waarschijnlijk aankomende zaterdag al te staan :)

das dus ook een week te vroeg '( })
 
volgens vorige eigenaar: was bijna vastgelopen maar toch niet helemaal ofzoh
Nou las/hoorde ik laatst iets over een warmloper. Maar dat gebeurt volgens mij bij 2-takten. Dan loopt hij bijna vast maar niet helemaal IMHO.
 
raar gedoe de overheid
niet eens duidelijke regels dus blijkt wel
de ene kan het wel , de ander weer niet
raar voor dit uniforme land als dit hier

het zal wel, ik weet niet beter op mn werk
 
Warmloper: De boel te warm, cilinder krimpt sneller dan zuiger of zuiger zet sneller uit dan cilinder. De zuigerveer of veren kunnen vast smelten in de zuiger.

Vastloper: Geen land mee te bezeilen, gebroken veren, gebroken zuiger, kapot naaldlager, kapotte krukaslagers of alles tegelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan