Motor op naam zetten zonder rijbewijs

Mervin Cleij

Rookie
7 apr 2002
9
0
Rotterdam
Hey daar!

Ik heb nog geen (motor)rijbewijs (ben wel 18), kan ik nu toch een motor op mn naam zetten (hij is wel geschorst, hij loopt nog niet)?
 
Ja dat kan zonder rijbewijs, ik had m'n eerste CBR600 voordat ik ging lessen. Alleen was ik toen wel al 21(<- sorry niet goed gelezen, je bent wel al 18).
Hou er wel rekening mee dat je 'm geschorst moet laten, anders ben je verplicht om hem te verzekeren.

Admin: deze hoort in de afdeling vragen lijkt mij...
 
Laatst bewerkt:
Gemeen hoor... ;(
Nee niet BlonT...RooT :?
weirdo.gif
Is roodt niet met dt?
 
Hou er even rekening mee dat je naast je paspoort ook een uittreksel uit het bevolkingsregister nodig hebt, als je geen rijbewijs hebt.

Tom
 
Hou er even rekening mee dat je naast je paspoort ook een uittreksel uit het bevolkingsregister nodig hebt, als je geen rijbewijs hebt.

Tom

Alleen ID is genoeg. Idd HEEL erg frustie als je je motor alleen maar mag poetsen, terwijl ie niet eens vies wordt ....
 
haha mn motor moet t eerst doen... ik ben eerst nog wel fftjes bezig em t fixen voordat ik erop kan rijuh (volgens vorige eigenaar: was bijna vastgelopen maar toch niet helemaal ofzoh (???))
 
Alleen ID is genoeg. Idd HEEL erg frustie als je je motor alleen maar mag poetsen, terwijl ie niet eens vies wordt ....

Als je dat vol kan houden :}

M'n ouwe brave vader (18+) hield het iig niet vol...
 
Terug
Bovenaan Onderaan