Testa-Rossa
MF veteraan
of op een 125 cc tweetakt, of misschien op een scooter... Waarom vind iedereen dat toch? is er een statistiek met ongelukken die uitwijst dat je eerder doodgaat op een 1100 cc motor?
Ik snap dat hele stuur gelul wel maar goed deze motoren sturen in vergelijking met een 2009 r6 toch als een blok beton, dus je wordt heus geen rossi als je em in 750 koopt
Ik zou nou alleen uit groot groter grootst - haantjesgedrag - testosteron whatever - drang al nooit zon lichtere kopen, wat boeit mij het ook als de hele wereld met een 500cc voorbij komt vliegen, als ik maar lol heb op mijn 1100 toch ?
Hij zei overigens in een andere post dat ie meer geinteresseerd is in heel hard van a naar b op een recht stuk, bijvoorbeeld de quarter mile. Veel plezier met je CB500 op de dragstrip
edit: (toch maar even voor de duidelijkheid, no hard feelings )
Zeker niet op een scooter
Maar begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook van een 25kW GayasS500 overgestapt op een opgeschroefde FZR1000, maar stap met minstens zoveel plezier (en met de huidige vorst allleen maar) op m'n CBR600 (en nee niet om de wegligging, want ding gaat de hoek ook niet om).
Bedoel er eigenlijk mee te zeggen, dat ik mijn eerste motor niet zou kiezen naar de verzekeringspremie, maar naar iets wat ik lekker vind
Als het hem te doen is om hard rechtuit, dan zeker een 1000 (minstens) pakken turbow erop schroeven, achterbrug verlengen