Motor op naam zetten

of op een 125 cc tweetakt, of misschien op een scooter... Waarom vind iedereen dat toch? is er een statistiek met ongelukken die uitwijst dat je eerder doodgaat op een 1100 cc motor?

Ik snap dat hele stuur gelul wel maar goed deze motoren sturen in vergelijking met een 2009 r6 toch als een blok beton, dus je wordt heus geen rossi als je em in 750 koopt :P

Ik zou nou alleen uit groot groter grootst - haantjesgedrag - testosteron whatever - drang al nooit zon lichtere kopen, wat boeit mij het ook als de hele wereld met een 500cc voorbij komt vliegen, als ik maar lol heb op mijn 1100 toch ? :P

Hij zei overigens in een andere post dat ie meer geinteresseerd is in heel hard van a naar b op een recht stuk, bijvoorbeeld de quarter mile. Veel plezier met je CB500 op de dragstrip :W


edit: :+ :+ :+ (toch maar even voor de duidelijkheid, no hard feelings ;) )

Zeker niet op een scooter :+

Maar begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook van een 25kW GayasS500 overgestapt op een opgeschroefde FZR1000, maar stap met minstens zoveel plezier (en met de huidige vorst allleen maar) op m'n CBR600 (en nee niet om de wegligging, want ding gaat de hoek ook niet om).

Bedoel er eigenlijk mee te zeggen, dat ik mijn eerste motor niet zou kiezen naar de verzekeringspremie, maar naar iets wat ik lekker vind :]

Als het hem te doen is om hard rechtuit, dan zeker een 1000 (minstens) pakken turbow erop schroeven, achterbrug verlengen O-)
 
haha precies, nee zoek maar eens op andere topics van TS, hij zegt indd zelf dat ie op aruba wat ervaring opgedaan heeft, en een opgevoerde Supra rijdt, en nu een soort vergelijkbare motor zoekt :)
 
Brommers moeten tegenwoordig gekeurd worden, of "geschouwd" heet het volgens mij... Dus ik neem aan dat hij een ander frame gebruikt want zo krijgt hij geen kenteken :W

zelf ervaring mee, had voor dat brommerkenteken een 80cc crosser als brommer })
die kreeg ook geen kenteken -O-, toen moest ik op een rs 50 verder :]

Nope, gewoon gejat kenteken erop en gaaaaaaaaaaa. Is niet zo'n "fris" mannetje die de aerox gekocht heeft.
 
haha precies, nee zoek maar eens op andere topics van TS, hij zegt indd zelf dat ie op aruba wat ervaring opgedaan heeft, en een opgevoerde Supra rijdt, en nu een soort vergelijkbare motor zoekt :)

Denk dat een opgevoerde 1000 nog wel wat sneller is als een Supra, maar bij 'straight-out-performance' alleen maar meegenomen offc. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan