Motor op naam?

diekstra

Die hard MF'er
15 apr 2002
591
35
Olst-Wijhe
Zoals in dit topic te lezen is: Eerste Motor !!!
Ga ik dus aanstaande zaterdag mijn motor ophalen, maar moet die ook op naam gezet worden net als met een auto? :? Bij mijn auto moest ik namelijk mijn rijbewijs aan de dealer geven zodat die hem op het postkantoor op mijn naam kon zetten...
De motor dealer heeft het hier echter helemaal niet over gehad (maarja, ik ook niet dus...)
Thnx
 
Tegenwoordig zou een dealer ook zelf de tenaamstelling moeten kunnen doen.....bij autodealers is dit sinds 1 tot 2 maanden van pas....de dealer print dan ook zelf het kenteken deel 2 uit en stempelt dit af...

kweet niet zeker of dit ook al bij motordealers is
 
zorgt de dealer toch vanzelfsprekend voor???
bespaart je ook een paar euro's volgens mij.
 
Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat de dealer mij gevraagd heeft op de dag zelf even naar het postkantoor te rijden.

Ik bedoelde alleen te zeggen dat het op het postkantoor moet, niet dat de dealer met je papieren erheen moet. Dat doen ze misschien alleen bij hele goede deals?! ;)

Bij mijn eerste 2 motoren, gewoon zelf de motor op naam gezet. De GSX die ik nu heb was van een particulier.. dus heb tot nu toe nog altijd zelf bij het postkantoor gestaan. Ook voor de auto's die ik heb gehad..

Dealers zijn lui geworden?! ;)
 
Ik kreeg een week van te voren,toen ik 'm uitgezocht had,een aantal papieren mee.(vraag me niet welke dat ook al weer waren :+ )
Met die papieren kon ik bij 't postkantoor de motor voor de afhaaldatum op mijn naam laten zetten.Bij de dealer leverde ik weer een gedeelte in en kreeg ik 't belangrijkste kentekendeel mee.

Niet een echt duidelijk verhaal,maar 't gaat er om dat 't dus van te voren geregeld kan zijn.
 
oke, thanx voor de reacties, ik zal de dealer morgen eens bellen om te vragen hoe en wat hij het bedacht had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan