Motor op trailer rijden/ duwen

Dit vind ik nou een mooie aanhanger. Er naast lopen met een goot, zonder zelf in hoogte mee te gaan durf is echt niet, wil er zelf opzitten. De mijne of een K1600, Kawasaki 1400 zou ik echt niet durven aan de hand. Te schuin of een hapering, en hij gaat gegarandeerd ongecontroleerd zijn eigen gang richting de grond. Motors tot 200 / 250 afhankelijk type zou ik nog wel durven aan de hand.
 
Die opstaande rand op de oprijplank is niet ter geleiding van je wielen maar ter versteviging tegen het doorzakken.
De fabrikant van mijn trailertje heeft een U-profiel tegen het wegschuiven, als je deze zou verlengen (dan is hij wel breder dan de plank) zou hij niet meer kunnen kantelen als je op het randje komt met je band.
Bekijk bijlage 1759247

Dat kan zijn dat de rand er daarom aan zit, maar dan nog helpt hij ook om de wielen te geleiden.

Als je op jouw oprijplaat aan de onderkant een strip last (rode streepje) dan kun je hem wel plaatsen zolang je hem evenwijdig met de vloer van de aanhanger hebt.
Als je hem dan laat zakken tot op de grond haakt die strip eronder en kan de plaat er niet af. En ook niet kantelen.

1652192614739.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan