Motor op winterstalling.. wie doet dat hier?

Dit wordt ook mijn eerste winter.
Bij sneeuw = te glad en bij pekel = wil ik mijn ZZR niet aandoen, zal ik niet gaan rijden.
Het ergste lijkt me nog om bij -5 C al dat pekelsneeuw tegen je aan gesmeten te krijgen op de snelweg, dan vergaat mij ook het plezier.
Hoe zijn die electrische handverwarmers eigenlijk?
:r
 
Nu al? Er komen nog hele mooie dagen en weekenden! Met een beetje geluk vriest het pas in januari *D


Wat weet jij dat ik niet weet omtrend het weer? Al die bladeren op de weg en constante regenval... ik durf zo niet te zeggen dat er nog mooie weekenden komen. Misschien één keer in de 14 dagen, maar dan moet ik toch werken ofzo... \ '(
 
Wat weet jij dat ik niet weet omtrend het weer? Al die bladeren op de weg en constante regenval... ik durf zo niet te zeggen dat er nog mooie weekenden komen. Misschien één keer in de 14 dagen, maar dan moet ik toch werken ofzo... \ '(

Last van een herfst depressie? ;) Beetje positief denken!

Je hebt nu nog regelmatig fantastische dagen. Heb liever een beetje regen dan 35 graden! Met 35 graden sterf ik in dat motorpak :(

Als het niet beestachtig regent en er geen sneeuw op straat ligt is het prima motor weer. :)
 
heheheh... ik vraag me af hoe die motoragenten het eigenlijk hebben zo in de warme zomer... die zullen zich ook wel enorm kapot zweten... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan