motor op z'n kant

watercabrio

MF'er
6 aug 2011
84
21
bij Emmen
Hallo,
Gisteren tijdens een stop mijn evenwicht verloren en de motor niet meer kunnen houden.
Krassen op de kuip en spiegel en uitlaat.
Door de ruwe ondergrond zijn de krassen behoorlijk diep.
Vraag: weet iemand of er in de omgeving Emmen/Klazienaveen/Coevorden iemand zit die daar waarschijnlijk iets mee kan?
groet
Derk
 
In Emlicheihheim zit Gerald's Lackierei
Aan de Muhlenstrasse Collega's zijn er geweest, goede ervaringen.

Er zitten genoeg schade / herstel bedrijven in de omgeving even een berichtje en je weet meer.

Suc6 met de afhandeling
 
Hallo,
Gisteren tijdens een stop mijn evenwicht verloren en de motor niet meer kunnen houden.
Vraag: weet iemand of er in de omgeving Emmen/Klazienaveen/Coevorden iemand zit die daar waarschijnlijk iets mee kan?
groet
Derk

Zijwieltjes? :]
 
Mij bij achteruitlopen wel eens overkomen. Dit soort schades zijn meestal wel goed op te lossen. Kuipdelen laten restaureren, nieuwe spiegel erop. Uitlaat is wat lastiger misschien, dat hangt een beetje af van de schade :t
 
In Emlicheihheim zit Gerald's Lackierei
Aan de Muhlenstrasse Collega's zijn er geweest, goede ervaringen.

Er zitten genoeg schade / herstel bedrijven in de omgeving even een berichtje en je weet meer.

Suc6 met de afhandeling


Dit is idd een goed bedrijf.
Zelf al een paar keer heen geweest.
Is ook niet ( te) duur.
En mocht er ondanks alles toch iets niet helemaal goed zijn ( streep van wasstraat niet geheel weg gepolijst) , dan doen ze dat zonder morren gewoon nog even weer opnieuw tot het wel goed is.
 
Gisteren langs gegaan: moet nu alleen even de kleur zien te achterhalen.
Kawa schijnt met benamingen vd kleur te werken en niet met nummers.
Iemand ervaring met kawa kleuren?
 
google leverde het volgende plaatje op ;

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan