Motor overspuiten?

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
hallo,
Wat zijn ongeveer de kosten van het spuiten
van de tank kappen en spiegels, in 1 / 2 en/of 3 kleuren.

Ik lever alleen de onderdelen aan, en eventueel verf.

MVG
dennis
 
Wacht even tot na je vakantie :?

Je weet nooit wat er op je grote avontuur gaat gebeuren, zonde om het nog een keer te doen.

Klinkt misschien een beetje negatief, maar zo op je eerste grote reis kan er van alles gebeuren. Je hoeft hem alleen maar bij stilstand al te laten kletteren......
Maar veel succes natuurlijk :)
 
Wacht even tot na je vakantie :?

Je weet nooit wat er op je grote avontuur gaat gebeuren, zonde om het nog een keer te doen.

Klinkt misschien een beetje negatief, maar zo op je eerste grote reis kan er van alles gebeuren. Je hoeft hem alleen maar bij stilstand al te laten kletteren......
Maar veel succes natuurlijk :)

:^

Ook schade door normaal gebruik kan gebeuren als je een flink lange reis maakt (tanktas e.d., gebruikerskrasjes). Zou ff wachten tot na de vakantie (mits je weggaat).
 
hey,

Mag dat gewoon?? De kleur veranderen? Of moet dat nog ergens doorgegeven worden? Ik heb een rode mille uit 2000 en die is behoorlijk rood. Een beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen en dus zit ik te denken om zelf wat (kleur)aanpassingen door te voeren. Iemand enig idee?? :?

grt, Emiel

ps, cu in Oss
 
hey,

Mag dat gewoon?? De kleur veranderen? Of moet dat nog ergens doorgegeven worden? Ik heb een rode mille uit 2000 en die is behoorlijk rood. Een beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen en dus zit ik te denken om zelf wat (kleur)aanpassingen door te voeren. Iemand enig idee?? :?

grt, Emiel

ps, cu in Oss


Je moet het zeker melden me foto's...hier :) :)
 
hey,

Mag dat gewoon?? De kleur veranderen? Of moet dat nog ergens doorgegeven worden? Ik heb een rode mille uit 2000 en die is behoorlijk rood. Een beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen en dus zit ik te denken om zelf wat (kleur)aanpassingen door te voeren. Iemand enig idee?? :?

grt, Emiel

ps, cu in Oss
Ik denk dat het niet zo'n probleem is, tenzij je hem wit met blauw en oranje strepen wilt verven. :+
 
Je mag een auto toch ook niet zomaar met een spuitbus bewerken? De kleur staat in je deel (?1/2/3?).

Ik had een c-kadett city. Oud verrabbezakt ding.
Was origineel briliant rood, zeg maar gewoon oranje.
De man van wie ik hem kocht heeft toen ooit eens, op aandringen van de vrouw, een pot blauwe verf bij de Kwantum gekocht en dat ding overgerold.
Zag er niet uit, maar wat kan je eisen voor FL 250,00 :?

Maar goed....het blauw ging bladderen en een keer met de steamer eroverheen, en het vlekkerige wagentje was een feit.

Werd toen een keer aangehouden door de politie.
Drie man sterk aan blauw wat uitstapte })
Terwijl ik aan het blazen was (op zo'n apparaatje), hoorde ik één van de agenten bellen over een blauw-oranje auto met op kenteken briliant-rood.
Zat allemaal goed en niks over gehoord.
Dit is 7 jaar geleden.
 
Je mag een auto toch ook niet zomaar met een spuitbus bewerken? De kleur staat in je deel (?1/2/3?).

Als ik van mijn fiets een replica wil maken, dan moet ik dat wel zelf weten. Ze gaan mij echt niet vertellen wat voor kleur mijn fiets moet hebben. Als je de eigendomspapieren maar hebt :)

Een replica van een pliesiebak mag natuurlijk niet ;)
 
Zit er na m'n http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6722 (crash) ook aan te denken om m'n fiets een compleet andere kleur te geven, maar ben er nog niet helemaal uit. Als ik de prijzen lees en hoor, dan liever doorrijden met wat krassen. Maar misschien...
 
(tussen twee haakjes, lees de faq eens door voor je icoontje)

Tis vrij duur om alles te laten overspuiten maar dan heb je natuurlijk ook in een keer alles goed. Als je het dan toch laat doen, liever in 1 keer vanwege kleurverschillen enzo.

Tis (uiteraard) het goedkoopste om het zwart (kleurtje???) te laten doen door een professionele spuiter die het "wel ff in de pauze" or whatever wil doen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan een kleur van een motor of auto wel aanpassen aan je eigen smaak, als de kleur welke op het kenteken staat voor het grootste deel aanwezig is. dus bij een rode motor kan je rustig je tank zwart maken
 
Bij een auto staat de kleur op het kenteken. Je kan hem wel overspuiten, maar het is verstandig om ergens onder de motorkap een stuk in de originele kleur te laten.

Bij een motorfiets staat de kleur niet op het kenteken (kijk maar). Dus maakt het niet uit of je hem overspuit!
 
Voor superspuitwerk en een goede prijs moet je even bellen met Deelstra autoschade, 0512-537900 Een erg goede spuiter met motorervaring(al +500 motors gespoten voor gerenommeerde motorbedrijven)
 
Terug
Bovenaan Onderaan