motor pak

Draadman

Die hard MF'er
18 feb 2002
810
0
Burgerbrug
Ben ik zaterdag met Rene naar Nubo(Motoport Hippolytushoef)geweest om een leren pak uit te zoeken ,dit is dus ook gelukt.
Moet hem wel bestellen zegt de dame maar donderdag is de het wel binnen.
Dat is wel goed dacht ik,want vrijdag hebben ze kortingsdag van 09:00 tot 10:00 20% van 10:00 tot 11:00 15% en verder.
Bellen ze vandaag het duurt minimaal twee weken :( :( voordat het pak binnen is.
En dan moet het nog passen en als het niet goed is heb ik dus geen nieuw leren combi pak voor TT Assen ;( .

Dus vanmiddag maar effe naar safe Adam gereden
en een mooi pak van MQP gepast maar vind hem
wel erg strak zitten wat is julie ervaring
hier mee hoeveel rekt een pak.
 
Laatst bewerkt:
voor zover ik weet rekt een pak niet veel
hangt ook beetjevan model af.
veel kleine stukjes leer is minder rek als enkele grote stukken.
 
Op dinsdag 11 juni 2002 19:40 schreef jandemaijer het volgende:
ben ik zaterdag met rene naar nubo (hipolitus) om een pak uit te zoeken !! is dus ook gelukt
mot ze hem bestellen zegt de jufrouw ik denk
donderdag !! das wel goed wand vrijdag hebben ze.
kortingsdag van 09:00 tot 10:00 20% van 10:00 tot
11:00 15% en verder bellen ze vandaag het duurt minimaal twee weken :( :( en dan nog passen en als het
niet goed is heb ik dus geen pak ;(
dus vanmiddag maar eff naar safe Adam gereden
en een mooi pak van MQP gepast maar vind hem
wel erg strak zitten wat is julie ervaring
hier mee hoeveel rekt een pak
Veel, een 10 percent
mijn dainesse was echt heel strak toen ik hem kocht, vind hem na een maand of 2 eigenlijk te groot
 
In mijn geval is mijn pak enorm meegerekt. Ik ben 10 kg aangekomen en weer 10 kg afgevallen en ik heb nu dus ruimte voor 10 kg.
Een pak moet in het begin strak zitten, dan kan hij mooi gaan zitten als een tweede huidje, maar hij mag niet knellen. Kijk vooral of de protectie op de goede plaats zit, dan zit het pak ook goed. Als hij dan echt knelt, dan ben je waarschijnlijk vrij zwaar (ik heb het nu niet over jou persoonlijk, maar in het algemeen).
 
en kun je bij Nubo niet alvast je pak betalen (met korting op vrijdag) of doen ze daar niet aan?
 
In mijn geval is mijn pak enorm meegerekt. Ik ben 10 kg aangekomen en weer 10 kg afgevallen en ik heb nu dus ruimte voor 10 kg.
Een pak moet in het begin strak zitten, dan kan hij mooi gaan zitten als een tweede huidje, maar hij mag niet knellen. Kijk vooral of de protectie op de goede plaats zit, dan zit het pak ook goed. Als hij dan echt knelt, dan ben je waarschijnlijk vrij zwaar (ik heb het nu niet over jou persoonlijk, maar in het algemeen).
Zit er dus niks anders op, morgen naar multi-vlaai en 5 vlaaien eten... })
 
Niet doen! Pak moet meteen als tweede huid zitten..... :}
Probleem is dat dit in het begin meestal niet zo is, als je m dus een beetje strak (niet knellend) koopt, dan gaat hij dus als een tweede huid zitten, want leer rekt echt.
Daarbij moet je altijd voelen hoe hij zit als je op de motor zit, want dan rekken en drukken er weer andere dingen dan wanneer je staat en hij is gemaakt om mee op de motor te zitten.
 
sorry btw voor mijn gebrekkige tiktaal op dit moment probeer tegelijkertijd te forummen chatten op irc en 2 pizza's naar binnen te werken :)
 
:r :r (ik hou niet zo van vlaaien en dacht er meer aan om me een pak te laten maken bij MJK, ook een goed idee toch? ;) )
Mag ik jouw vlaaien dan?

Zekers een goed idee, ik heb dit idee vorig jaar al uitgevoerd:
klapwijk.jpg
 
'k zou willen dat'k hem 10% breder had gekocht :(
Niet dat'k het vaak nodig heb gehad de laatste tijd ma toch.
 
Zekers een goed idee, ik heb dit idee vorig jaar al uitgevoerd:

En kan dan echt alles? plaats voor bescherming hier en daar, 6 dubbel gestikte naden, ...
Moet je al die dingen zelf ook bedenken (hier nog een stukkie kevlar voor als'k op me kont ga, ..) of is het een standaard pak wat gewoon op jouw maat gesneden wordt en waar jij nog wat details aan kan veranderen?
 
En kan dan echt alles? plaats voor bescherming hier en daar, 6 dubbel gestikte naden, ...
Moet je al die dingen zelf ook bedenken (hier nog een stukkie kevlar voor als'k op me kont ga, ..) of is het een standaard pak wat gewoon op jouw maat gesneden wordt en waar jij nog wat details aan kan veranderen?
Dit is het model "Steel" van MJK, je kan er redelijk wat dingen aan laten versleutelen. Zo heb ik:
- Alle MJK logo's van m'n jas weggelaten.
- Geboorte-jaar-dier in Chineese tekens laten aanbrengen.
- Initialen op borst laten aanbrengen.
- Combi in plaats van overall.
- E dat alles in eigen kleurtjes.

In de stippelcirkels op de rug is carbonleer gebruikt.
 
Op dinsdag 11 juni 2002 20:06 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:
In de stippelcirkels op de rug is carbonleer gebruikt.
standaard model toch dus.. noujah, beter, 'k zou niet weten wat anders allemaal moet en kan :)
btw, carbonleer? Carbon = plastiek, leer = stuk beest.. leg dus die mengeling eens uit
 
vroeg *D ik ook al maar '( nee zij de mevrouw
we moeten heel streng zijn was zeker niet
de mooie blonde die ons zaterdag hielp :9~
Dan zeg je toch dat je vrijdag effe belt om te bestellen :?
Wat een achterlijk gemiep is dat zeg.. sjees.
 
en kun je bij Nubo niet alvast je pak betalen (met korting op vrijdag) of doen ze daar niet aan?
Bij Motoport Rockanje mocht dit wel, op dinsdag al spullen kopen en bestellen tegen 20% korting die in dat weekend op zondag pas zou gaan gelden. Bosje besteld, regenpak gekocht en op zondag zelf ook nog eens tanktas en zadeltassen... :)
 
Dit is het model "Steel" van MJK, je kan er redelijk wat dingen aan laten versleutelen. Zo heb ik:
- Alle MJK logo's van m'n jas weggelaten.
- Geboorte-jaar-dier in Chineese tekens laten aanbrengen.
- Initialen op borst laten aanbrengen.
- Combi in plaats van overall.
- E dat alles in eigen kleurtjes.

In de stippelcirkels op de rug is carbonleer gebruikt.

Weet je toevallig ook een internet adresje waar je die tekens kan zien en hun betekenis, liefst op een beetje formaat (de tekens dus ;) ). Had al eens gezocht maar kreeg geen echte losse tekens te zien.
 
Weet je toevallig ook een internet adresje waar je die tekens kan zien en hun betekenis, liefst op een beetje formaat (de tekens dus ;) ). Had al eens gezocht maar kreeg geen echte losse tekens te zien.
Heb me ook kleurenblind gezocht, maar ik zou niet meer weten waar ik deze vandaan heb gehaald. Moest trouwens ook nog aardig wat gefotosjopt worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan