motor pakken....

pipopopo

MF'er
10 apr 2008
159
0
bennekom
Facebook
hey hallo yoyo.
ik denk dat er vast al aardig wat topics over geopend zijn, maar zit ff met tijd gebrek om lang te zoeken...
ik moet binnenkort een motorpak kopen.
ik heb in barneveld bij de valkenier gekeken. leuke pakken, voor na mij idee een normale prijs. zo heb je een mooi pak van rev'ít en van berkel voor z'n €600
maar je hebt bij motor zoom een pak voor €400 van probiker.
nu wil ik een goed beginnerspak van leer en wil niet teveel voor het merk betalen.
zit er nou kwaliteits verschil tussen die van 600 en 400? is het toch een beetje de naam.
of dikheid van het leer?

alvast bedankt. tjuuus martin
 
Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je het antwoord nu al gehad. Daarom ga ik je deze ook niet geven, luilak :/
 
hey hallo yoyo.
ik denk dat er vast al aardig wat topics over geopend zijn, maar zit ff met tijd gebrek om lang te zoeken...
ik moet binnenkort een motorpak kopen.
ik heb in barneveld bij de valkenier gekeken. leuke pakken, voor na mij idee een normale prijs. zo heb je een mooi pak van rev'ít en van berkel voor z'n €600
maar je hebt bij motor zoom een pak voor €400 van probiker.
nu wil ik een goed beginnerspak van leer en wil niet teveel voor het merk betalen.
zit er nou kwaliteits verschil tussen die van 600 en 400? is het toch een beetje de naam.
of dikheid van het leer?

alvast bedankt. tjuuus martin

Hoi Martin,

Als je echt een keer je motor wilt pakken, zorg er dan voor dat de uitlaat iig afgekoeld is!

:N -O-


Sowieso verschillende merken passen. Soms blijkt al gauw dat een bepaald merk het beste bij jouw postuur past. Het gaat er natuurlijk om dat het pak goed zit en protectoren bevat. Daarnaast wil het oog ook wat. De afwerking ( :+ ) van het ene merk is net wat netter/mooier dan het andere merk. Wat de dikte van het leer betreft...geen idee :?

Succes met het vinden van je nieuwe pak :)
 
hey hallo yoyo.
ik denk dat er vast al aardig wat topics over geopend zijn, maar zit ff met tijd gebrek om lang te zoeken...
ik moet binnenkort een motorpak kopen.
ik heb in barneveld bij de valkenier gekeken. leuke pakken, voor na mij idee een normale prijs. zo heb je een mooi pak van rev'ít en van berkel voor z'n €600
maar je hebt bij motor zoom een pak voor €400 van probiker.
nu wil ik een goed beginnerspak van leer en wil niet teveel voor het merk betalen.
zit er nou kwaliteits verschil tussen die van 600 en 400? is het toch een beetje de naam.
of dikheid van het leer?

alvast bedankt. tjuuus martin
Berkel ? Berik denk ik :P

* Pasvorm
* Afwerking
* dikte leer
* Al dan niet dubbel leer
* Dubbele sticksels
* werkende ritsen
* evt uitristbare voeringen enz en enz
 
Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je het antwoord nu al gehad. Daarom ga ik je deze ook niet geven, luilak :/
De antwoorden zijn zelden "straight forward", sommige mensen zweren bij merken en hoge prijzen, anderen roepen dat B-merken net zo goed kunnen zijn. Hoogstwaarschijnlijk kan je heel MF afzoeken en geen eenduidig antwoord krijgen. :j
 
pipo de pakken van motor zoom zijn niet slecht .
bij de meeste dure pakken betaal je alleen de naam al mee.
tuurlijk is er wel verschil vooral goed op de naad letten .
 
hey hallo yoyo.
ik denk dat er vast al aardig wat topics over geopend zijn, maar zit ff met tijd gebrek om lang te zoeken...
ik moet binnenkort een motorpak kopen.
ik heb in barneveld bij de valkenier gekeken. leuke pakken, voor na mij idee een normale prijs. zo heb je een mooi pak van rev'ít en van berkel voor z'n €600
maar je hebt bij motor zoom een pak voor €400 van probiker.
nu wil ik een goed beginnerspak van leer en wil niet teveel voor het merk betalen.
zit er nou kwaliteits verschil tussen die van 600 en 400? is het toch een beetje de naam.
of dikheid van het leer?

alvast bedankt. tjuuus martin

hoi,

Kwaliteitsverschil zal denk ik met name in de afwerking zitten (en uiteraard het soort leder). Althans zover ik kan zien (ben geen kenner). Maar van wat ik heb gezien hebben Lookwell pakken een zeer goede en mooie afwerking. Mijn volgende pak wordt hoogstwaarschijnlijk een Lookwell Mach II jas & broek combo echt :9~ .. of een Lookwell Speedway combi :9~ maarja met mijn postuur gaat dat laatste waarschijnlijk lastig worden.... maarja mijn voorkeur: Lookwell dus..

Oohja vergeten... bij komend voordeel is dat het een Nederlands bedrijf is en dat het een eigen reparatie afdeling heeft. Waar je ook je pak kunt aan laten passen.. mocht het ooit nodig zijn....
 
Laatst bewerkt:
let ook heel goed op de ritsen willen nog wel is verschillen.
verder succes en je moet ze gewoon ff passen.
elk merk heeft ze eigen pasvorm.
 
Ik dacht dat ik laatst een probiker pak bij motozoom zag voor 300 euro.

Was in Amsterdam.

Heb zelf nu een jassie van probiker. Zomer/stadsjas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan