Motor parkeer plaatsen

muppet

Die hard MF'er
10 mei 2003
715
0
Esch
hoi
Ik heb naar aanleiding van een discussie met iemand van de gemeente Haaren in NB een vraag : Bestaan er in Nederland motor-parkeer-plaatsen????

mzzl muppet
 
hoi
Ik heb naar aanleiding van een discussie met iemand van de gemeente Haaren in NB een vraag : Bestaan er in Nederland motor-parkeer-plaatsen????

mzzl muppet

Ik geloof (weet het echt niet zeker) dat ze die hadden in Den haag, scheveningen.
 
Dat noemen ze toch gewoon stoep?

Maar goed: in Amstelveen heb je ze zelfs in een parkeergarage :? en bij de wegrestaurants aan de A4 (tussen H'dorp en New-Vennep) heb ik ook speciale plekkies voor motoren gezien.
 
ja achter de hoofdtribune van het TT circuit is een hele grote. Er kunnen volgens mij 25000 motoren op.
 
Ja hoor,

op diverse plaatsen wordt rekening gehouden met het
plaatsen van motoren.

Het leukste voorbeeld is denk ik: Ikea Amsterdam.
Stuk of twintig plaatsen bij in/uitgang.
(En maar slepen met die bouwpakketten :) )
 
Ja hoor, in Hengelo -O-, vlak bij café "de Appel", schuin tegenover kapper "Joop", kort bij de Tattooshop. een eindje van "van der Poel ijs" vandaan.
 
tuurlijk heb je motorparkeerplaatsen.. ben je gek ofzo ? :+
parkeergarages en plaatsen hebben wel eens ooit incourante plaatsen dankzij bijvoorbeeld dragende pilaren of luchtunits.
deze plaatsen zijn dan niet groot genoeg voor een auto maar een motor kan je dan wel kwijt. en ze kunnen weer GELD vangen voor een plaats waar ze normaal niets voor vangen... jij blij dat je je motor kwijt kan, zij blij dat ze voor een loze plek OOK nog eens geld vangen.
 
Ja :) Sowieso in het centrum van Utrecht en ik heb ze ook wel in andere plaatsen gezien.
Bedoel je op het hoekje bij Vredenburg :?
zou het anders niet weten in Utrecht
Volgens mij zijn er motorparkings in Valkenburg(L) en Scheveningen en ben je in deze plaatsen ook verplicht 'm daar te stallen. Anders vind je bij terugkomst een bekeuring onder je zadel gefrommelt.
 
Bedoel je op het hoekje bij Vredenburg :?
zou het anders niet weten in Utrecht
Volgens mij zijn er motorparkings in Valkenburg(L) en Scheveningen en ben je in deze plaatsen ook verplicht 'm daar te stallen. Anders vind je bij terugkomst een bekeuring onder je zadel gefrommelt.
Die bedoel ik idd. Zelf zet ik hem altijd op de Mariaplaats neer, een onofficiële zal ik maar zeggen ;)
 
In het centrum van Assen tegenover het terras van hotel de Jonge. Alleen als er markt is kun je er geen gebruik van maken. Dan staat de groente kraam er. Je hoeft er overigens niks voor te betalen als je er staat.
 
en, aansluitend, mag ik dan ook mijn motor overal parkeren? Ik bedoel: naast een fietsenstalling, een boom etc. mits hij niet in de weg staat?
 
en, aansluitend, mag ik dan ook mijn motor overal parkeren? Ik bedoel: naast een fietsenstalling, een boom etc. mits hij niet in de weg staat?
Of het volgens de letter van de wet mag, volgens mij niet maar ik heb er iig nog nooit een bekeuring of een waarschuwing voor gekregen :)
 
Alvast bedankt voor de reacties want die filp van de gemeente zei dat er in NL geen motor parkeerplaatsen bestonden. Locaties worden opgeschreven en ff onder zijn neus gedouwd

mzzl muppet
 
denk alleen echt in grote steden :+
Klopt. In Amsterdam moet je maar gewoon op de stoep parkeren, tussen het gepeupel.

Alvast bedankt voor de reacties want die filp van de gemeente zei dat er in NL geen motor parkeerplaatsen bestonden. Locaties worden opgeschreven en ff onder zijn neus gedouwd
En wat is je motivatie? Wil je motorparkeerplaatsen? Wil je per se betalen om je motor kwijt te kunnen? En een boete krijgen als je je motor ergens anders neerzet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan