Motor parkeren Amsterdam

Vroeger pleurden we dat volk zo de gracht in ! 8-)
Dat is nu net het probleem. In 020 pleuren ze ALLES in de gracht.
Als je nu in de gracht wordt gegooid, dan zit je 25cm onder water al midden tussen de gestolen fietsen.

Mijn oma woonde vroeger aan de v Lennepkade. In de loop der jaren kwamen er steeds meer woonboten.
Laats nog eens wezen kijken daar. De boten liggen nu strak tegen elkaar. Nee, geen vrije kade-muur meer.

Trouwens, de verdichting in de stad is enorm.
Mijn oma had vroeger 1 eigen huisnummer en redelijk wat ruimte om te leven, maar toch ook niet exorbitant.
Nu zijn op datzelfde nummer 8 appartementjes gemaakt en is de nummering van a tm h.
Ieder bezemhok wordt nu apart bewoond. Dat wordt toch volkomen onleefbaar!! :X
 
Dat is nu net het probleem. In 020 pleurden ze ALLES in de gracht.
Als je nu in de gracht wordt gegooid, dan zit je 25cm onder water al midden tussen de gestolen fietsen.

Mijn oma woonde vroeger aan de v Lennepkade. In de loop der jaren kwamen er steeds meer woonboten.
Laats nog eens wezen kijken daar. De boten liggen nu strak tegen elkaar. Nee, geen vrije kade-muur meer.

Trouwens, de verdichting in de stad is enorm.
Mijn oma had vroeger 1 eigen huisnummer en redelijk wat ruimte om te leven, maar toch ook niet exorbitant.
Nu zijn op datzelfde nummer 8 appartementjes gemaakt en is de nummering van a tm h.
Ieder bezemhok wordt nu apart bewoond. Dat wordt toch volkomen onleefbaar!! :X
Iedereen wil hier nou eenmaal graag wonen tenminste als je een klein beetje bij je verstand bent. Ben je mensenschuw ofzo ?
 
Ah Rotterdam is ook kut ,
Zusje heeft er een tijdje gewoond, in zo'n toren vlakbij die * king size * brug.

Auto parkeren.. ehhh.. fuck..
Nou, er komen was al een missie, want die halve mongolen hadden er een milieu zone van gemaakt ..
En .. ik rijd in een oud gediende .

Hobbel je naar de ingang.. ** ben ik effe blij een grote jongen te zijn ** , ik dacht dat de cribs .. bloods en ms-13 alleen in Amerika
te vinden waren.

Heb daar in die 2 uur , meer politieauto's met de toeters en bellen aan voorbij zien racen
Als ik in een heel jaar door de hele provincie zie . * in totaal .. * .. inclusief als ze bij de pomp een bakkie koffie het doen zijn.

Volgens zusje was het een rustige avond.. de helicopter was er niet ...
 
Iedereen wil hier nou eenmaal graag wonen tenminste als je een klein beetje bij je verstand bent. Ben je mensenschuw ofzo ?
Ja, mensenschuw in die zin dat ik graag ook wat vrije ruimte om me heen wil.
Als je idd je verstand bij elkaar hebt, dan asap vertrekken uit die akelige drukte!
 
Hebben ze al transportbanden tegen de toeristen met rolkoffers want dat lijkt me ook een ziekte aan het worden?
 
Hebben ze al transportbanden tegen de toeristen met rolkoffers want dat lijkt me ook een ziekte aan het worden?
Ah Rotterdam is ook kut ,
Zusje heeft er een tijdje gewoond, in zo'n toren vlakbij die * king size * brug.

Auto parkeren.. ehhh.. fuck..
Nou, er komen was al een missie, want die halve mongolen hadden er een milieu zone van gemaakt ..
En .. ik rijd in een oud gediende .

Hobbel je naar de ingang.. ** ben ik effe blij een grote jongen te zijn ** , ik dacht dat de cribs .. bloods en ms-13 alleen in Amerika
te vinden waren.

Heb daar in die 2 uur , meer politieauto's met de toeters en bellen aan voorbij zien racen
Als ik in een heel jaar door de hele provincie zie . * in totaal .. * .. inclusief als ze bij de pomp een bakkie koffie het doen zijn.

Volgens zusje was het een rustige avond.. de helicopter was er niet ...
Rotjeknor zouden ze in zee moeten laten afzakken !
 
Weet wel , dat 20 jaar terug ( ruim nu .. t is iets langer )
Dat ik door m'n maatjes helemaal voor gek ben verklaard dat ik pleiten ging en richting
dat rare Zeeuws Vlaanderen ging.
Doe je toch niet, daar in die polder gaan wonen.. Als reservebelg ! ** gek !! **


En nu .. allemaal .. stuk voor stuk ..

"Wou dat ik het toen ook had gedaan , jij was voor die ene keer de slimste "



ok ok, was dan ook werkelijk de enige keer dat ik de slimste was hé ;p
 
In andere grote steden eigenlijk nog niet zo mee gemaakt en ik zit toch wekelijks in Den Haag bv.

In Den Haag zie ik ook wel eens omgegooide motoren of scooters, maar dat gebeurt echt niet dagelijks en ik denk in Amsterdam ook niet.

Kerstavond is geen mega-stapavond dus dan zou ik het ook wel aandurven mijn motor in Amsterdam neer te zetten. Zoals velen al schreven, zet hem op een plek waar hij uit de loop staat en goed in het zicht.
Op oudjaarsnacht zou ik het dan weer niet doen.
 
Weet wel , dat 20 jaar terug ( ruim nu .. t is iets langer )
Dat ik door m'n maatjes helemaal voor gek ben verklaard dat ik pleiten ging en richting
dat rare Zeeuws Vlaanderen ging.
Doe je toch niet, daar in die polder gaan wonen.. Als reservebelg ! ** gek !! **
Mijn collega werd ooit gedwongen te verhuizen voor het werk van Den Haag naar Renkum. (of all places)
In begintijd alleen maar schelden en ieder weekend weer terug naar 070. Na 2 jaar werd dat al veel minder.
Na 5 jaar was ie blij dat ie ruimte om het huis had en niet meer hoefde te koekeloeren op een flatje op 3 hoog-achter.

@ Zeeuws Vlaanderen
Alles prima daar, maar dan moet je natuurlijk wel werk hebben.
Ik kwam daar ooit nog wel eens in Hoek. Daar is het leven wel erg gericht op België. Kan ook niet anders!
Tegenwoordig gaan ze de boel daar ook nog onder water zetten. (Hedwige) Helemaal gek geworden!
Iets verder bij Doel, lijkt het wel of er oorlog is geweest.
 
Werk is echt wel een ding in Zeeuws Vlaanderen.

Toegegeven , het word steeds beter, en zeker als je iemand bent die met je handen kan werken, of een proces operator bent
* iets * kan op een fabriek.
Zit je gewoon nooit zonder werk.

Beter nog, er is hier een gillend tekort aan personeel.


Maar ja.. we hebben hier geen barretje met frappe machiato met linkgedraaide koffiebonen van de uitgestorven oost timor kat.

.. gelukkig !


We hebben een goeie deal met de Belgen,
Zij komen hier boodschappen doen ( en nu Diesel tanken )
Wij rijden naar hun toe voor Benzine en Tabak.

En die Duitsers.. ehh.. ja.. naja.. iemand moet toch regelmatig dat strand omspitten nietwaar ...



De vrijheid die je hier hebt is ongekend tegenover de randstad ..
Gewoon , even als .. voorbeeld..
Vanmiddag de werkplaats nog even opruimen, paar lege spuitbussen..

Doe de garagedeur open , zet die spuitbussen neer.. gooi d'r wat BBQ brandpasta overheen.. en steek ze in de fik..
Vervolgens schiet je de zooi *boem* kapot met een iets te krachtige luchtbuks.

... En doe jij dat nu maar eens in de randstad ... zonder meteen een DSI team op je nek te krijgen .


Wonen..
Heb m'n vrijstaande huis, ( maatje, arbeid, dus géén kasteel ) met tuin en grote werkplaats gekocht voor 65000 inclusief KK.
M'n hypotheek is lager als een huurhuis met huursubsidie in Haarlem ( kom daar vandaan )
Parkeren doe je .. * waar je je koekblik neerflikkert *

Dat ik m'n plaggenhut ging verbouwen... welstand commissie ??? .. ik moest letterlijk een bouwtekening laten zien bij
een gast op het gemeentehuis , die alleen keek of het constructief een goed plan was.
( en dat deed ie alleen maar omdat ik er om vroeg, want het werd nogal raar gevonden dat ik een vergunning aanvroeg ) ..
Het ging niet om een dakkapel , maar om een complete verdieping bovenop een bestaande huis te bouwen.

Eigenlijk heeft hier wonen maar 2 nadelen.
1 - tering eind weg van die paar mensen uit het verleden waar ik wat om geef
2 - je moet alles, maar dan ook alles met de auto doen. ( openbaar vervoer is totaal kut )
 
Laatst bewerkt:
Ah Rotterdam is ook kut ,
Zusje heeft er een tijdje gewoond, in zo'n toren vlakbij die * king size * brug.

Auto parkeren.. ehhh.. fuck..
Nou, er komen was al een missie, want die halve mongolen hadden er een milieu zone van gemaakt ..
En .. ik rijd in een oud gediende .

Hobbel je naar de ingang.. ** ben ik effe blij een grote jongen te zijn ** , ik dacht dat de cribs .. bloods en ms-13 alleen in Amerika
te vinden waren.

Heb daar in die 2 uur , meer politieauto's met de toeters en bellen aan voorbij zien racen
Als ik in een heel jaar door de hele provincie zie . * in totaal .. * .. inclusief als ze bij de pomp een bakkie koffie het doen zijn.

Volgens zusje was het een rustige avond.. de helicopter was er niet ...
Maakt niet uit,...je trof het niet. je zusje zei het al. De boog kan niet altijd gespannen staan, ook in Amsterdam niet.
 
Maakt niet uit,...je trof het niet. je zusje zei het al. De boog kan niet altijd gespannen staan, ook in Amsterdam niet.

Ik gun iedereen een rustige dienst !
Het viel zusje niet eens meer op . "oh ja, dat is normaal.. maar t valt wel mee hoor vandaag "

Maar, als je al best een tijdje , erg gewend bent geraakt aan de polder.
Ja , dan valt het dus wel heel erg op.

Hier halen een paar vechtende scholieren op het schoolplein nog het lokale nieuws ,
Het meeste nieuws hier de laatste dagen waren dat er auto's in de sloot waren gereden.
 
De vrijheid die je hier hebt is ongekend tegenover de randstad ..
Gewoon , even als .. voorbeeld..
Vanmiddag de werkplaats nog even opruimen, paar lege spuitbussen..

Doe de garagedeur open , zet die spuitbussen neer.. gooi d'r wat BBQ brandpasta overheen.. en steek ze in de fik..
Vervolgens schiet je de zooi *boem* kapot met een iets te krachtige luchtbuks.

... En doe jij dat nu maar eens in de randstad ... zonder meteen een DSI team op je nek te krijgen .

In Duindorp lachen ze daar om })
 
Maar ja.. we hebben hier geen barretje met frappe machiato met linkgedraaide koffiebonen van de uitgestorven oost timor kat.

.. gelukkig !

Je weet niet wat je mist! Ik heb er 3 in de straat naast elkaar, kan ik ook nog afwisselen ook afhankelijk van welke kleur stoel ik op een dag mooier vind, want qua koffie zijn ze identiek. Zo leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan