Motor parkeren Apeldoorn

PLR

MF Brikmachinist
23 jan 2003
10.901
4.018
Twente
Ik ben voornemens binnenkort met de motor naar Apeldoorn te gaan, om daar in te stappen bij vervoer wat vanuit Arnhem komt.
De motor moet dus veilig een dagje worden gestald, want 'savonds hoop ik haar weer terug te vinden zodat ik weer naar Twente kan...
McD Zuid...is dat wat, of kan ik er gif op innemen dat de motor bij terugkomst verdwenen is?
 
Ik ben voornemens binnenkort met de motor naar Apeldoorn te gaan, om daar in te stappen bij vervoer wat vanuit Arnhem komt.
De motor moet dus veilig een dagje worden gestald, want 'savonds hoop ik haar weer terug te vinden zodat ik weer naar Twente kan...
McD Zuid...is dat wat, of kan ik er gif op innemen dat de motor bij terugkomst verdwenen is?

Daar zou ik hem absoluut niet neerzetten nee.

Ik heb 4 jaar in Apeldoorn op school gezeten.... Kwam toen vaak bij de MC O-) Ik zou m'n fiets er nog niet achterlaten.

Bij het station zit een bewaakte fietsenstalling, waar je ook scooters kunt stallen (dacht ik) wellicht kun je informeren of je er ook een motor kunt stallen?


En als het maar voor 1 dagje is; wellicht is er een MF lid woonachtend in Apeldoorn waar je de motor een dagje neer mag zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziekenhuis zou ik proberen als dat een optie is qua route. Kan je redelijk eenvoudig tussen de paaltjes door en daar is zeker een goed beschut hoekje te vinden. Netjes door de slagboom mag natuurlijk ook maar het gaat even om de locatie 😉
Screenshot_20210426-220810~2.jpgScreenshot_20210426-220635~2.jpg
 
Ik ben voornemens binnenkort met de motor naar Apeldoorn te gaan, om daar in te stappen bij vervoer wat vanuit Arnhem komt.
Niet door de slagbomen, dat is voor auto's. Er is genoeg ruimte voor fietsen, scooters en motoren.
Als je bij het ziekenhuis parkeert, heeft dat als voordeel dat de Arnhemseweg tamelijk dichtbij is, 1,3 km.
Als dat een auto of iets dergelijks is, hoeven ze maar 2 minuten te rijden.
Route
 
Top kearls, bedankt voor jullie input.👍

Ik heb zelf ook twee jaar in Apeldorp op school gezeten begin jaren '90, aan de Condorlaan toen daar de HTS-A nog zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Terug
Bovenaan Onderaan