Motor Parkeren concert Muse Goffert

Waar, dat zouik niet weten, maar ik zou haast zeggen: Niet ergens achteraf in een parkeergarage maar ergens waar hij goed zichtbaar is...

Zet er nou een goedkoop GPS-trackertje in...!!!!!!!!!!!!
 
Waar, dat zouik niet weten, maar ik zou haast zeggen: Niet ergens achteraf in een parkeergarage maar ergens waar hij goed zichtbaar is...

Zet er nou een goedkoop GPS-trackertje in...!!!!!!!!!!!!

In een Deauville? Het is geen Kawasaki ZX-1000R of wat voor oliezuipend voorwielsparend sportding je ook alweer hebt :+
 
Gewoon een rondje rijden in de buurt en parkeren waar plek is ?

Denk aan einde fietsenstalling oid of in de woonwijk er naast op de stoep
 
Moet dat nou echt zo neerbuigend omdat het geen superdure racer is? TS zal blij zijn met de motor en deze niet kwijt willen, of beschadigd willen terugvinden na een avondje concert. (Nog los van het feit dat hij dan vervangend vervoer moet regelen om thuis te komen :+)

Gaan er geen pendelbussen vanuit het centrum? Dan zou je kunnen overwegen de motor in een parkeergarage in het centrum te zetten en met de pendel heen en weer te gaan.
Als ik het mij goed herinner, werd de parkeergarage onder het gebouw waarin nu Haskoning zit (bij het NXP-terrein) tijdens concerten ook opengesteld voor concertgangers. Misschien is dat een optie (als dat inderdaad nog gebeurt).
Zo niet, dan is daar aan de overkant de Massinkhal met een parkeerterrein waar waarschijnlijk ook concertgangers parkeren. Wellicht kan hij daar ergens op een stoepje.
 
Moet dat nou echt zo neerbuigend omdat het geen superdure racer is? TS zal blij zijn met de motor en deze niet kwijt willen, of beschadigd willen terugvinden na een avondje concert. (Nog los van het feit dat hij dan vervangend vervoer moet regelen om thuis te komen :+)

Gaan er geen pendelbussen vanuit het centrum? Dan zou je kunnen overwegen de motor in een parkeergarage in het centrum te zetten en met de pendel heen en weer te gaan.
Als ik het mij goed herinner, werd de parkeergarage onder het gebouw waarin nu Haskoning zit (bij het NXP-terrein) tijdens concerten ook opengesteld voor concertgangers. Misschien is dat een optie (als dat inderdaad nog gebeurt).
Zo niet, dan is daar aan de overkant de Massinkhal met een parkeerterrein waar waarschijnlijk ook concertgangers parkeren. Wellicht kan hij daar ergens op een stoepje.
Mijn broer heeft zijn GS 500 eens een week zonder slot in hartje Amsterdam laten staan. Werd niet gejat.
 
ik vermoed dat er een fietsenstalling zal zijn bij het park waar je ook de motor kwijt kan.

zelf zou ik hem gewoon langs het hek zetten aan de Muntweg.
maar ik ga gewoon op de fiets.
 
Eventueel kun je 'm misschien nog parkeren bij begraafplaats Jonkerbos. Daar heb je in ieder geval niet eenzelfde gelegenheidsdief aantrekkingskracht als direct rond het stadion.
 
De ijzerprijs is niet zo hoog ( 0,16 de kilo ) , zolang je er een niet al te zwaar slot op zet zal het risico meevallen.

;p

( sorry, kan het niet laten )


Mijn methode is , naar het doel rijden.. en aangezien ik verschrikkelijk lui ben , en een hekel heb aan lopen.. zo kort mogelijk bij ergens een gaatje
vinden en de motor inzetten.
Bij voorkeur op een plek waar andere luie mensen hun zooi hebben neergezet, zodat je opgaat in de massa ;p
 
In een Deauville? Het is geen Kawasaki ZX-1000R of wat voor oliezuipend voorwielsparend sportding je ook alweer hebt :+
Staan er 7 onder mijn post, en als jij mij nog zo'n toffe FZR1000 kan vinden zoals ik nu heb krijg je van mij 100 euro, een motor van dat type in de staat waarin de mijne verkeert is uiterst zeldzaam! Daarom zit in dat rammelende, olieslurpende wrak, die ik niet eens wil ruilen voor een H2R-lijk wel zo'n GPStracker Als ik zo'n hok had willen hebben had ik die wel gekocht...:+ :P
 
Mijn broer heeft zijn GS 500 eens een week zonder slot in hartje Amsterdam laten staan. Werd niet gejat.

In Nijmegen is eens (misschien ook wel vaker) een Ducati Paso (zo'n tupperware-bak) gejat in de tijd dat je die dingen aan de straatstenen niet kwijtraakte. Er moet maar net de verkeerde persoon voorbij komen.
 
Sorry ik weet niks van parkeren bij de goffert.
K75 hier, vergelijkbaar qua diefstal gevoeligheid denk ik.
Ik begrijp ts heel goed.
Toch blij met je motor en best wel zuinig op, geen zin in gezeik of bekeuring omdat er een of andere verordening van kracht is waar je toevallig niks van wist.
Je gaat naar een evenement en je denkt goh misschien is er in het gemêleerd gezelschap van motorforummers die mij hierin een gouwe tip geeft.
Vervolgens krijg je een hele hoop replies waar je niets aan hebt ( maar die tenminste nog grappig zijn) en mensen die eigenlijk serieus lijken vinden dat je deze vraag niet had moeten stellen omdat hun tijd op mf te belangrijk en kostbaar is.
Terwijl er toch echt wel grotere onzin op staat:+:+
 
Moet dat nou echt zo neerbuigend omdat het geen superdure racer is? TS zal blij zijn met de motor en deze niet kwijt willen, of beschadigd willen terugvinden na een avondje concert.
Ik zal je vertellen dat ik liever heb dat ze m'n peperdure nieuwe transporter stelen met de rambam die er in zit dan mijn ouwe gekoesterde onvolprezen FZRren en RD's
 
Mijn methode is , naar het doel rijden.. en aangezien ik verschrikkelijk lui ben , en een hekel heb aan lopen.. zo kort mogelijk bij ergens een gaatje
vinden en de motor inzetten.
Bij voorkeur op een plek waar andere luie mensen hun zooi hebben neergezet, zodat je opgaat in de massa ;p
Ben een keer met de motor naar een concert geweest, Mecc Maastricht. Hoop mensen voorbij rijden die de auto verderop hadden staan, bij de ingang neerzetten en naar binnen lopen :)
 
Ik wil ook nog wel eens kijken waar het externe personeel parkeert bij een evenement , die houden ook niet van lopen..
Motor neerkwakken, en gewoon doen alsof je volgens afspraak werkt.
Nog nooit een haan naar gekraaid.

Vaak zijn ze ook nog zo lief bordjes neer te zetten ook ( leveranciers ;p )
 
Gisteren bij Bon Jovi stonden er meerdere motoren aan de weg. Dat moet de Muntweg geweest zijn. Ook van bewoners, zo te zien. Wij waren met het koekblik. 2x20min lopen en een uur stil gestaan bij vertrek ;(
 
Gisteren bij Bon Jovi stonden er meerdere motoren aan de weg. Dat moet de Muntweg geweest zijn. Ook van bewoners, zo te zien. Wij waren met het koekblik. 2x20min lopen en een uur stil gestaan bij vertrek ;(

Tip voor een volgende keer: zet je auto/motor ergens in de wijk van de oude graafseweg. Het is vanaf daar een minuutje of 10 wandelen en na afloop ben je zo weer weg.

Gisteren was ik bij Phil Collins (ook op de goffert) en was vanaf dat het moment dat het concert was afgelopen tot dat ik de stad uit was een half uurtje verder :t

Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag: ze hadden daar een fietsenstalling en daar zag ik ook een motor tussen staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan