motor parkeren in centrum van Utrecht

Naar wie was hij gericht dan? Je quote namelijk niet maar reageert, dus het is niet geheel duidelijk.
Zijn we tegenwoordig zo lui geworden dat we niet eens de moeite kunnen nemen om één post hoger dan die van mij te kijken... :?

Ik citeerde/reageerde op Viaantje... die een mooie perkeerplek weet voor lilanie die 10 jaar geleden vroeg...

Screenshot 2020-09-09 at 16.16.53.png
 
Zijn we tegenwoordig zo lui geworden dat we niet eens de moeite kunnen nemen om één post hoger dan die van mij te kijken... :?

Ik citeerde/reageerde op Viaantje... die een mooie perkeerplek weet voor lilanie die 10 jaar geleden vroeg...

Bekijk bijlage 1541572

Je hebt gelijk, excuus. Verwarde jouw reactie met die van @Cardanfreak . Lijken namelijk erg op elkaar, maar jij quote inderdaad.
 
Alles bij elkaar opgeteld kan ik TS melden:

Niet doen!! :X

Als ik naar Utrecht ga of een andere stad in westelijk NL dan gewoon met de trein.
Als je met de motor zou gaan, wordt de terugweg sowieso verzorgd door de NS!
 
Vanochtend geparkeerd op de stoep op de vernieuwde Rijnkade zonder problemen. Motorparking bij P3 & P4 vond ik er wat donker en rommelig uit zien.
De terugweg ook gewoon weer op de motor._O-
 
Laatst bewerkt:
Heb ik weer....
Zit ik weer een 10 jaar oud topic vanaf het begin te lezen, en stuit je op een bijdrage van iemand die niet meer onder ons is. Zo van, hee dit kan niet...-O-
 
Goedendag medebikers,
Ik moet voor het werk aankomend week bij Hoog Catherijne zijn (BCN Utrecht CS).
Enig idee waar ik de motor kosteloos en veilig kwijt kan?
Vind het zonde van me het mooie weer en het parkeergeld om met de auto te gaan haha.
Reacties graag welkom!
 
P+R de uithof kan ook. Ligt naast de snelweg en je bent met de tram in 10-15min in het centrum. Kost echt bijna niks ook.
 
Geen idee haha. Zou prima kunnen hoor er zijn waarschijnlijk meerdere goede P+R plekken.
Wat ik er even van heb gegoogled zijn de kosten en reistijden ongeveer hetzelfde. Dus zou prima optie moeten zijn dan.
 
Bij het politiebureau op Paardeveld neerzetten, loop je zo naar HC.
Veiliger kun je hem niet neerzetten.
Dat is een goeie ja!
Zie een groot plein en met google maps zie ik ook wel een motor erop staan.
Heb ook de gemeente Utrecht website geraadpleegd:
Motoren mogen op de stoep, mits je geen voetgangers hindert.
Ruimte zat op zo een plein met klinkers!
Thnx!
 
Dat is een goeie ja!
Zie een groot plein en met google maps zie ik ook wel een motor erop staan.
Heb ook de gemeente Utrecht website geraadpleegd:
Motoren mogen op de stoep, mits je geen voetgangers hindert.
Ruimte zat op zo een plein met klinkers!
Thnx!
Daarom ook!! En anders er tegenover... Plek zat daar.
 
Daarom ook!! En anders er tegenover... Plek zat daar.
Zie ook dat ik hem eventueel voor de deur kwijt kan haha. Heb ff gekeken op street view google maps.
Naast de trap op de stoep is plek waar je niemand hindert.
Maak hem wel met twee sloten dan vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan