Motor parkeren in de schuur

Ook daar zijn movers voor. Zo'n lange goot met zij stuk waar je je motor op de jiffy op zet. Die kun je op de plaats draaien. Heb hem al jaren. Werkt super.

daarom zei ik al: De vloer is niet al te recht. en stukje afgebrokkeld her en der. dus die kleine wieltjes willen dan vaak niet werken niet..

En draaien zoals in dat filmpje dat zal ik nooit doen.
Als je standaard afbreekt sta je mooi te kijken.

Je hebt ook paddockstands met wieltjes eronder dan kan je dus ook de motor draaien.
Maar daar kwam ik pas later achter toen ik dus al een hele mooie/goede set padockstands gekocht had.
En met die stand had ik dus ook t probleem met oneffen vloer.

Moet eigenlijk een keer zo'n gietvloer laten maken. Maar das zo $$$ vooral als je rond moet komen met erg weinig $$
 
daarom zei ik al: De vloer is niet al te recht. en stukje afgebrokkeld her en der. dus die kleine wieltjes willen dan vaak niet werken niet..

En draaien zoals in dat filmpje dat zal ik nooit doen.
Als je standaard afbreekt sta je mooi te kijken.

Je hebt ook paddockstands met wieltjes eronder dan kan je dus ook de motor draaien.
Maar daar kwam ik pas later achter toen ik dus al een hele mooie/goede set padockstands gekocht had.
En met die stand had ik dus ook t probleem met oneffen vloer.

Moet eigenlijk een keer zo'n gietvloer laten maken. Maar das zo $$$ vooral als je rond moet komen met erg weinig $$


Zelf eentje maken met grotere wielen. Zou dat geen oplossing zijn?
 
ik zou graag eens een oplossing hebben voor de motor makkelijk in de schuur te kunnen draaien..

Als iemand daar een idee voor heeft hoor/zie ik het heel graag.

Ik heb GEEN middenbok dus die middenbok motormovers vallen al af. Plus de vloer is best wel ongelijk.
Soort van draaiplateau zou eigenlijk ideaal zijn. Maar dat zit je dus idd met een ophoging waar je 100 keer je nek over breekt als je je motor er niet hebt staan.
Ik MOET de motor BINNEN in de schuur draaien anders kom ik niet buiten. [enkele deur] en een smal toegangspad vandaar.

Een enduro motor 'gooi' je zo om, Dus daar heb ik geen probleem mee. Maar de versys word een ander verhaaltje. Dan moet je een tich keer gaan steken......
Ik heb een (gladde) tegelvloer in mijn garage. Oude lappen (in mijn geval twee washandjes)
- een onder de jiffy en een onder het achterwiel - , en de motor is heel simpel te manouvreren. ;)
 
Je schuur voorzien van een spanoplaat vloer?

@Tennie: Mooie oplossing!.

Heb ik gedaan :Y gelijke hoogte met de drempel :Y Werkt perfect.
Mijn schuurtje is alleen te kort om de motor op een paddockstand er in te zetten :')

Ondertussen heb ik het -achteruit met een hoek, drempel opwaards- inparkeren tot een kunst gemaakt, dus het gaat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan