Motor parkeren in Scheveningen?

Marzel

MF'er
28 okt 2003
166
0
Den Haag
Hallo all,

Vanavond gaan we ff wat eten met vrienden in scheveningen, en gezien het weer hier gaan we lekker op de motor.

Maar, waar kun je die het beste (veilig) kwijt?
Ik zie er wel 'ns een paar bij de bioscoop staan, maar niet veel.
Dan is er op de boulevard een speciaal gedeelte gemaakt, waar alleen motoren mogen staan. Is dat wat?

En de bisiklette aan het begin van de boulevard, bij het zwarte pad? Die zal wel bewaakt zijn?

Graag jullie advies...

Thnx!
Drive safely...
 
Hallo all,

Vanavond gaan we ff wat eten met vrienden in scheveningen, en gezien het weer hier gaan we lekker op de motor.

Maar, waar kun je die het beste (veilig) kwijt?
Ik zie er wel 'ns een paar bij de bioscoop staan, maar niet veel.
Dan is er op de boulevard een speciaal gedeelte gemaakt, waar alleen motoren mogen staan. Is dat wat?

En de bisiklette aan het begin van de boulevard, bij het zwarte pad? Die zal wel bewaakt zijn?

Graag jullie advies...

Thnx!
Drive safely...
Maar die is niet de hele avond open......'t zijn wel relaxte mensen!!
 
Ikzelf parkeer de motor altijd op de "speciale" plek aan het begin van de boulevard (ligt er aan waar je vandaan komt, weet 't..). Bevalt me prima.
Voor de deur kan ook, alleen op een avond als deze is het erg druk..
Bicyclette's zijn er uiteraard ook nog.
Veel :] en eetse!

Gr. Dee
 
Ja, daar staan er altijd wel een paar...k denk dat die het wordt...
Helmen in de topkoffer of gewoon meenemen?
 
Ikzelf heb geen topkoffer en neem m'n spulltjes altijd onder 't armpje mee. Je brengt me op een goed idee, zelf vanavond ook even over de boulevard!
 
Hahaha....ja, lekker weer voor een sateh-tje in een strandtent...
Meestal doen wij onze helmen in de topkoffer, maar ik weet niet of daar veel gesloopt wordt...vandaar.
 
Ligt er ook een beetje aan hoe lang je aan het na-tafelen gaat.. Ikzelf zal mijn motor daar niet na zonsondergang neerzetten. Zou dan de bicyclette nemen (al weet ik niet tot hoe laat die geopend is).
 
De parkeergarage van het Kurhaus (Kurhaus Parking) is goed.. Ik werk bij het Kurhaus en zet hem er zelf ook altijd in. Als je binnenkomt rijden, moet je het middelste poortje nemen (Abbonomenten), je mag zonder op of om te kijken langs de slagboom rijden.

Gelijk de eerste afslag rechtsaf, en dan het hek aan je rechterhand houden. Aan het einde zie je een muur. Je kunt hem daar voor zetten of -nog een keer rechts- en je zet hem voor de bewakingscamera. Tevens rijden er veel auto's heen en weer daar, want mijn collega's en ik parkeren alle auto's namelijk ACHTER dat hek.

Succes met parkeren.. :)
Die ga ik onthouden als ik voorzien ben van een motor :D
 
Meestal zet ik mijn motor op het 'speciale' afgezette stuk, maar alleen als er meer staan.
Hartje zomer, als we ff naar het strand gaan om te zwemmen, bij de bisieklette bij het zwarte pad, voor een Eurootje ofzo kan je je pak er (bewaakt) achterlaten. Helmen gaan in de koffer of aan de ketting.

Ideaal, toch veilig op het strand aangekomen en niet alle zooi op het strand meenemen. :]
Die van het Kurhouse ga ik ook doen, vooral 's avonds lijkt me dat handig!

grtn, MK
 
Terug
Bovenaan Onderaan