Motor parkeren op vliegveld Weeze Niederrhein

guzzisto

MF'er
21 aug 2008
38
1
Bij de oosterburen
Hallo, het onderwerp is een paar jaar geleden al aan bod geweest, zonder resultaat.

Ik mag wekelijks vanaf NRN Weeze vliegen en zoek een plek om de motor te parkeren. Kan dus geen lokale MF'er 's morgens vroeg en 's avonds laat lastig vallen.

Zijn er motorparkeerplaatsen op vliegveld Weeze? Of "handige uitgangen" vanaf de parkeerplaatsen?
Iets overdekt als een parkeergarage zal op deze vm vliegbasis niet te vinden zijn (instortende garages op EIN zijn OT).

Wie-o-wie heeft recente ervaringen / informatie?

Linkerhandje, Danny
 
Meestal voorzien Duitsers wel hierin op vliegvelden door een aparte parkeerplaats voor motoren vlakbij de terminal. Nooit op gelet bij NRN echter, wellicht het vliegveld eens een mailtje sturen? (Of Social media)
 
Je moet tegenwoordig al betalen om überhaupt het terrein op te komen. Ik kan me niet meer herinneren of dit speedgates waren of slagbomen waar je met de motor langs kunt rijden. Er is best wat "loze ruimte" rond de parkeerplekken maar daar zal je officieel niet mogen staan. Met de motor kan je wel met wat behendigheid gewoon van de parkeerplek afkomen zonder door de slagboom te gaan, bijvoorbeeld over de stoep. Op P1 sta je vlakbij de entree.
 
Ik zou inderdaad gewoon bij P1 gaan staan, langs het parkeer terrein heb je hele brede stoepen en loze ruimtes. Dat heb ik vorig jaar ook eens gedaan. Na 5 dagen stond de K100 er nog gewoon dus ze doen niet erg moeilijk blijkbaar.
 
Bedankt voor deze eerste reacties!

P1 is recht voor de deur, daar is de sociale controle ook het hoogst. Met 2 alu-blikken aan de zijkant ben ik als het goed is toch niet breder dan pak-m-beet 1 rolstoel, moet tussen de paaltjes passen.

@Hellracer, bedoel je de stoepen langs P1? Ik ben hier 4 jaar geleden voor het laatst geweest (met de auto gebracht), niet erg op de parkeerplaatsen gelet moet ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan