Motor Parkeren

gsx-star

MF'er
10 feb 2004
34
0
Huissen
Ik ga binnenkort verhuizen maar gaan we 5 maanden tijdelijk in een bovenwoning wonen omdat ons nieuwe huis pas in december vrijkomt.
Bij deze bovenwoning zit geen berging of garage en nu moet de motor dus buiten op straat staan.
Heeft iemand hier ervaring mee of dit te vertrouwen is?
P.S. deze woning is midden in de winkelstraat van een klein stadje

Goed slot erom heen, anker 'm ergens aan vast en het ligt er maar net aan wat voor buurt het is. Hier kan je gerust je motor neerzetten voor de deur op de parkeerplaats zonder hoes.... of het nou een lelijke ratbike is of een gloednieuwe R1, ze blijven er met de pootjes altijd vanaf.

Maar een hoes wil nog wel eens helpen en gewoon een paar sloten...

En vertrouw je het niet, dan de motor stallen bij iemand met een schuur of tuin. Zelf vind ik het ook altijd minder hoor.. zo op straat zetten. Het blijft toch je kind he :P

Anders zet je hem in de woonkamer, het is toch maar voor 5 maanden :+
Nee serieus, als je hem ergens aan vast legt (met een GOED) slot dan ben je al redelijk veilig.
Is dit anders misschien iets voor je?

Anders zet je hem in de woonkamer, het is toch maar voor 5 maanden :+
Nee serieus, als je hem ergens aan vast legt (met een GOED) slot dan ben je al redelijk veilig.
Is dit anders misschien iets voor je?

bovenwoning....le-zen ;) :P

@topicstarter

ken je dat ding nie kwijt bij je ouders ofzo.....echt geen kennissen die je uit de brand kunnen helpen??....magazijn van de baas??...garage van collega??

Ik woon ook twee-hoog, midden in een winkelstraat. Heb de motor in de woonkamer staan, wil perfect. Gelukkig een vrij grote lift waar max 1000kg in kan. En over de galerij lukt ook prima. De mensen in de flat zijn het al zo gewend, prachtig vinden ze het als ik met dat ding over de galerij loop te sleuren. Moet er niet aan denken om dat ding buiten te laten staan.

Bedankt mensen, ik denk dat ik hem inderdaad met mooi weer buiten aan een paal leg ( zit toch ook nog een cafe bij ) en dat als ik hem een paar dagen niet gebruik dat ik hem toch maar bij kennissen neerzet. Qua slot hoef ik gelukkig niet zo bang te zijn dat ze hem meenemen want dit is zo'n dure abus.
:9 :9

Een goed slot (ART*+) krijg je echt niet gemakkelijk door. Dus als je hem daarmee vastlegt dan komt het wel goed. denk ik. Hoesje eromheen en af en toe even iemand bellen om te vragen of tie er nog staat.

Ik zou stiekem een tegeltje uit de stoep lichten en die vervangen met zo'n fijn slot die je in het beton kunt gieten. Daarnaast zeiltje erover om niet meteen aandacht te trekken.

MAzzl,

ROland

Terug
Bovenaan Onderaan