motor particulier verkopen

laser1340

Die hard MF'er
31 jan 2006
279
0
hallo,

ik wil me motor particulier verkopen.

wat is nou de beste en veiligste marnier als iemand een proef rit wil maken ??
een soort van contractje opstellen voor eventuele schade en bekeuringen ??

heeft toevallig iemand een voorbeeld
 
Voordat hij komt al naam, telefoonnummer en adres vragen! Foto maken van de persoon bij binnenkomst, rijbewijs vragen en innemen als de persoon wil gaan rijden en als het kan volgen op een andere motor :)
 
Voordat hij komt al naam, telefoonnummer en adres vragen! Foto maken van de persoon bij binnenkomst, rijbewijs vragen en innemen als de persoon wil gaan rijden en als het kan volgen op een andere motor :)
En afspreken op je werk bijvoorbeeld en niet bij jezelf thuis... O-)
(Voordat ze rondkijken wat je (nog meer) hebt staan.)
 
oke, ik heb de file !!!

tnx all !! wat is dit forum toch leuk he.

mods, kan slotje op .
 
Voordat hij komt al naam, telefoonnummer en adres vragen! Foto maken van de persoon bij binnenkomst, rijbewijs vragen en innemen als de persoon wil gaan rijden en als het kan volgen op een andere motor :)
_O- _O- :N :N

bij jou kom IK in elk geval geen motor kopen B|
 
En eerst eens worden over de verkoopprijs. Ik heb begin mei zelf mijn motor particulier verkocht en een andere gekocht. Zowel bij verkoop als bij koop de deal gemaakt onder voorbehoud van proefrit. Week later teruggegaan om motor te kopen, eerst even gereden en toen overgeschreven. Idem, bij verkoop. Heb wel in die week nog nieuwe gegadigden gehad en die af moeten houden. Deal was in principe gemaakt.

Voordeel is dat er dan geen discussie meer ontstaat over de prijs. Je weet ook dat koper serieus is. Alleen als de motor technisch niet in orde zou zijn gaat de deal niet door.

Voorkom in ieder geval dat je allerlei mensen over de vloer krijgt die niet weten wat ze willen en zomaar overal gaan proefrijden. Dat doen ze maar bij de dealer. Particulier zoek je gericht.
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan