Motor Planet Almere

Pais

MF'er
1 aug 2006
138
0
Gelderland
Heeft iemand ervaring met motor Planet Almere? Ze hebben daar een motor staan waarin ik wel interesse heb... maar ik weet totaal niets van die zaak.... Ervaringen hier??

Heb al gezocht hier op t MF, maar kan dr niks over vinden....

Pais
 
Ik heb er vorige week een testritje gemaakt.
Op zich redelijke zaak alleen viel me wel een aantal dingen op.

In zijn kantoortje had ie niet eens een computer en een offerte kreeg ik dan ook op de achterkant van zijn visite-kaartje.. :?
Daarnaast was het aanbod in sloten ook niet denderend. Geen Abus, maar de wat goedkopere merken. (overigens wel gewoon ART4)

Kleding-afdeling heb ik niet gezien.

Uiteindelijk niet voor gekozen, aangezien ik de motor iets te mooi om waar te zijn vond. Was een Duitse import '05 R6 met 2300km.
 
Heey bedankt voor je reactie..

Was het toevallig een zwarte? Ik heb namelijk een zwarte zien staan vanaf motor/auto trader... ook ongeveer met dat aantal kilometers, en voor een schappelijke prijs... Misschien hebben we t wel over dezelfde motor..
 
Ik heb mijn motor er gekocht (dwz: de vestiging in Dronten), ben er keurig geholpen. Ook na een aantal weken een garantiepuntje......allemaal perfect opgelost. Toen ik ruim buiten de garantieperiode met pech langs de weg stond, ben ik ook weer goed geholpen.

Daarvoor WAS ik klant bij die arrogante assholes van MOTOPORT, nou daar kom ik nooit meer.
 
:^

Prima zaak, Almere is de 2e vestiging en zal wel verder uitbreiden, Dronten is er al een aantal jaren en dus zal Almere in de opstart fase zijn.

Grtzzz Simon. 8-)
 
Yep, was idd die zwarte R6. Was idd een schappelijke prijs, net iets te schappelijk voor mijn gevoel. :P
Heb uiteindelijk een zwarte '05 R6 met 14.000km van Safe Amsterdam gekocht. Had er net een beter gevoel bij.. :)
 
Zonder te willen spammen,

De mensen achter MotorPlanet zijn al een behoorlijk tijdje actief in de handel met motoren. Ken ze dan ook persoonlijk. De eigenaar is vroeger motorrij-instructeur geweest in Dronten. Van daaruit zijn ze verder gegaan met het opzetten van een motorzaakje. Dat was zo'n 8 a 9 jaar geleden (zeg ik even uit m'n hoofd).

Na een tijdje zijn ze verhuisd naar een groter pand in Dronten, en hebben zichzelf MotorPlanet genoemd. De werkplaats hebben ze verhuurd gehad aan Danny Stoel, deze is echter z'n eigen weg gegaan na wat zakelijke geschillen (de jongens MF-Flevo Racing hebben daar o.a. hun spul in onderhoud).

Nu bijna een jaartje geleden hebben ze in Almere een 2e winkel geopend, omdat er in Almere een plaatjes in de markt vrij kwam.

De zoon van Dhr Jansen (Robert) doet de verkoop meestal in Almere, z'n vader in Dronten. Soms loopt er ook een ander verkooppersoon rond. Het aanbod motoren is wisselend, en ze hebben inderdaad een boel import staan. De reden daarvoor is simpelweg dat de kwaliteit van het aanbod in Duitsland en Belgie (en dan vooral het eerste) gewoon beduidend hoger ligt dan in Nederland. Ik vind ze niet altijd even scherp met de prijzen, maar ze hebben over de 2 vestigingen wel een leuk en gevarieerd aanbod.

Deze mannen hebben hard gewerkt om te komen waar ze nu zijn, en zullen niet snel een zeperd de markt opsturen om snel winst te maken. Althans die indruk heb ik in al die jaren dat ik daar over de vloer kom voor onderdelen, onderhoud en andere zaken niet gekregen.

Een relatie met een leverancier is natuurlijk net als een normale relatie, soms is die 'klik' er simpelweg niet, en dan kan je beter elders kijken.
 
Ik heb mijn motor er gekocht (dwz: de vestiging in Dronten), ben er keurig geholpen. Ook na een aantal weken een garantiepuntje......allemaal perfect opgelost. Toen ik ruim buiten de garantieperiode met pech langs de weg stond, ben ik ook weer goed geholpen.

Daarvoor WAS ik klant bij die arrogante assholes van MOTOPORT, nou daar kom ik nooit meer.
mee eens jah die lui hebben echt geen service
B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan