Motor podcast, welke zijn aanraders?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.565
36.067
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Als chauffeur heb je nogal wat loze uurtjes om achter het stuur tijd te doden (naast koffie zetten, automobilisten van de weg drukken en tv kijken) en kwam ik een poosje terug “de motor podcast” tegen. Heb inmiddels alle afleveringen beluisterd.

Maar zijn er nog meer aan te raden podcasts?
Zal een lijstje hier bijhouden als jullie de volgende gegevens geven:
Naam:
Onderwerp:
Taal:
Website:
Direct link:

Naam: “De Motor Podcast”
Onderwerp: Zeer breed en laagdrempelig van reizen tot poetsen.
Taal: Nederlands
Website: Directe link: De Motor Podcast

Naam: Highside / Lowside
Onderwerp: Zeer divers, van 'hoe verbouw ik mijn motor' tot interviews met bekende motorrijders
Taal: Engels
Website:
Direct link: Highside / Lowside: Motorcycle Podcast

Naam: Chasin' the Racin'
Onderwerp: Road Racing en BSB
Taal: Engels
Website: Chasin the Racin Home - Chasin The Racin
Direct link: Chasin' The Racin'

Naam: The race Motogp podcast
Onderwerp: MotoGP
Taal: Engels
Website: Podcasts - The Race
Direct link: The Race Formula E Podcast

Naam: Kloten met Motors
Onderwerp: (klussen aan) motoren, verbouwen, dirt track racen etc.
Taal: Nederlands
Website: Instagram
Direct link: Spotify, Anchor FM
 
Laatst bewerkt:
Poeh, De Motor Podcast heb ik een hele tijd gevolgd/geluisterd.
Maar ik moet bekennen dat, sinds ze de weg van de 'vrienden van de show' zijn ingeslagen, mijn interesse verdwenen is.
Sowieso wordt het na een tijdje meer van het zelfde, daar ontkom je niet aan, maar blijkbaar ben ik als niet betalende luisteraar niet goed genoeg meer? Het is de trend/tijd waar we in leven en het is mijn probleem, ik weet het.

Ik luisterde ook altijd met heel veel aandacht naar 'The Inlap' van Eurosport/Frank Weeink/Peter Bom/David Emmett. Heel erg jammer dat dit gestopt is nu de MotoGP naar Ziggo is overgegaan.
 
Als je ook een beetje road racing en bsb volgt is chasin the racin wel vermakelijk.
Chrissy Rouse en Dom Herbertson presenteren die.

En The race Motogp podcast vind ik ook altijd wel interessant.

Beide Engelstalig.
 
Poeh, De Motor Podcast heb ik een hele tijd gevolgd/geluisterd.
Maar ik moet bekennen dat, sinds ze de weg van de 'vrienden van de show' zijn ingeslagen, mijn interesse verdwenen is.
Sowieso wordt het na een tijdje meer van het zelfde, daar ontkom je niet aan, maar blijkbaar ben ik als niet betalende luisteraar niet goed genoeg meer? Het is de trend/tijd waar we in leven en het is mijn probleem, ik weet het.

Ik luisterde ook altijd met heel veel aandacht naar 'The Inlap' van Eurosport/Frank Weeink/Peter Bom/David Emmett. Heel erg jammer dat dit gestopt is nu de MotoGP naar Ziggo is overgegaan.
Je krijgt niets minder als je niet betaald, alleen extra als je dat wel doet.
Ik betaal ook niets hoor.
Maar ik heb ze allemaal nu geluisterd, meer van hetzelfde? Ja meerdere reizigers, wel compleet andere landen/reizen/motoren dus ik zie het probleem niet.

Als je ook een beetje road racing en bsb volgt is chasin the racin wel vermakelijk.
Chrissy Rouse en Dom Herbertson presenteren die.

En The race Motogp podcast vind ik ook altijd wel interessant.

Beide Engelstalig.
Ik ga later ff de OP aanpassen
 
Je krijgt niets minder als je niet betaald, alleen extra als je dat wel doet.
Ik betaal ook niets hoor.
Maar ik heb ze allemaal nu geluisterd, meer van hetzelfde? Ja meerdere reizigers, wel compleet andere landen/reizen/motoren dus ik zie het probleem niet.

Daarom zeg ik ook, het is mijn probleem. Soort psycholigische blokkade ofzo :+, ik word gewoon kribbig van dat verdienmodel, heeft niks met hun specifiek te maken! Het lijken me ook alleszins toffe kerels om een uurtje mee te ouwehoeren trouwens. Ook een leuke chemie, met allebei soms een duidelijk andere mening waardoor je interessante gesprekken krijgt.
 
Van de week eens luisteren! :t


Ik ben trouwens ook 'the race' gaan volgen. Vind het een erg informatieve MotoGP podcast, maar ik ben het vaak zat niet met ze eens._O-
Gezeur over Bagnaia met z'n ongelukje blijft maar doorgaan... Gezeur over 'voorbeeldfuncties', ook lang niet alles wat ze opperen mbt. veiligheid kan ik me in vinden. Er zit een bepaald sneeuwvlokjesgehalte aan.

Maar wat een inside informatie krijg je daar. Daar luister je voor.
 
Ik kwam recent op Spotify de Triumph podcast tegen:
For the RIde - Engelstalig

Is wel vanuit Triumph, maar niet perse gerelateerd aan Triumph motoren. Interviews met bekende motorrijders (Youtube, maar ook artiesten, etc). t

Spotify link
 
Terug
Bovenaan Onderaan