motor polijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je wat meer vermogen wilt, moet je een echte motor kopen :Y

Of eerst andere nokkenassen,zuigers,uitlaten en vooral GEEN luchtfilter, anders kan er niet genoeg zand in komen!!!!!!!!!
 
TS reageert niet meer, is in slaap gevallen. De zandman cometh..... :+
 
;)

ja sorry hoor, ik heb avonddienst en er gebeurt vandaag helemaal niks, ik zat me te vervelen!.....



maar jullie willen zeggen dat dit dus echt geen goed idee is?..... _O-
 
hallo,
ik heb een vraag, ik wilde wat meer vermogen. nou vertelde een vriend van me dat je dan je in en uitlaat kan polijsten.
ik heb dat samen met een vriend van mij gedaan.
hij vertelde me dat je heel fijn zand moest nemen en dat door de carburateur op laten zuigen, dan polijst het rondwervelende zand de inlaat, uitlaat en kleppen.
ik was bang dat dat niet goed is voor de motor maar hij vertelde me dat je de motor verhoogt stationair moet laten lopen en dan geen gas bijgeven.
we hebben straalzand gehaald en het geprobeert, eerst ging de motor stationair lager lopen maar dat hebben we toen iets bijgedraaid tot 2000 toeren, daarna ging het goed maar toen begon de motor te sputteren.
omdat we bang waren dat er teveel zand in was gekomen zijn we gestopt met zand toevoegen en hebben we hem laten draaien zodat de motor het zand eruit kan gooien. hij liep toen echt niet lekker meer dus we hebben hem uitgezet. ik heb daarna geprobeert weer te starten maar sindsdien loopt hij niet meer!
wat moet ik doen??

dit is een grap :?


:')
 
Ik vint Screwloose een heele goete mekaniekker, ei en sein mate gaan et noch eel fer scoppen! :}

enne laggen jullie maar aalemaal, sodra sijn mashien weer loopd is ie wel king off te rood! :]
 
Voor snelheid... Banden aan de buitenkant insmeren met secondenlijm! (let op niet op het deel dat op de grond staat op die moment, dus eerst 3/4 doen en dan laatste kwart.
Op die manier heb je minder rol weerstand... En ook banden vullen met Helium.
Doordat dat lichter is dan lucht, gaat het de motor liften, van bij het contact met de weg, 2 voordelen, 1 NOG minder weerstand. 2 je motor wordt lichter, zonder je er aan moet sleutelen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit gezegd dat ik het zélf verzonnen heb...
Maar net zoals 99% van de rest van de topics hier komt het wel érgens vandaan....
 
leuk verhaal haha

Ik durf te wedden dat er mf-ers zijn die dit thuis geprobeert hebben na het lezen van dit topic ;)
 
Some mothers do 'ave 'em....... _O- _O-

Ligt het aan mij of komen er steeds meer mensen trollen met dit soort onzinverhaaltjes? Hebben we iemand kwaad gemaakt, heeft er ergens een motorrijder een pot puistencrème gejat van een stel scootahjochies??????? :? :?

Ik denk dat dit verschijnsel voortkomt uit de paar (schaarse) écht goeie vrijdagmiddagtopics en dat andere MF'ers zo proberen aan hún one day of MF fame te komen.
 
Vergeet niet een kopje suiker in je tank... Met zoete benzine ga je veeuuuwwwll harder!!1!1

Ik denk dat dit soort topics gestart worden door garagehouders met te weinig klanten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan