motor polijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende keer eens proberen om je banden te polijsten .... minder weerstand met 't asfalt zal beslist meer effectief vermogen opleveren?
 
Als je uit nederland komt.. prutser :P
Als je uit Belgie komt, dan kan het je gewoon overkomen..
 
dit KAN niet serieus zijn _O-

il1jaw.gif
 
Goeie tip!
Heb t mijn dealer gevraagd om ook dit te doen bij mijn 'busa, maar hoe hard ik ook zeur, hij wilt t niet doen... Vermogenswinst zou te klein zijn zegt ie.
Weet iemand een adres waar ze dit wel kunnen en willen?
 
Of anders ff naar Weert rijden. Vanuit Heythuysen ben je er zo en Paul Ritzen zal je er wel mee kunnen helpen :o

Als 'ie nog bijkomt ná 't lachen....
 
Laatst bewerkt:
In de Dakar rally maken ze veelvuldig gebruik van Fesh Fesh , ff de luchtfilter eraf en zuigen maar

het kost alleen op den duur 45 minuten straftijd :+
 
omdat we bang waren dat er teveel zand in was gekomen zijn we gestopt met zand toevoegen en hebben we hem laten draaien zodat de motor het zand eruit kan gooien. hij liep toen echt niet lekker meer dus we hebben hem uitgezet. ik heb daarna geprobeert weer te starten maar sindsdien loopt hij niet meer!
wat moet ik doen??

De plus en min van de accu even omdraaien en dan starten. Dan gaat de motor achteruit draaien en blaast het zand er weer uit. Als het blok schoon is dan de plus en min weer terugzetten...

(als TS het verhaal van het zandstralen gelooft dan zal dit ook wel aannemelijk klinken toch??? :+ :+
 
Oh Screwloose, je hebt natuurlijke weer een klassieke fout gemaakt. Dat 'zand' waar je het over hebt. Is in werkelijkheid een soort dope wat te koop is onder de merknaam "Polini-poeder" dit is te koop bij de betere motorzaak. (net zoals sparkplug-vonken)

Het beste wat je nu kan doen is je tank aftappen en voltanken met ethanol. Als de motor nog niet start, dan moet je de olie aftappen en bestel je op Tell-Sell MotorUp en gooi je dit in je carter. Gegarandeerd dat je je hele leven lang nooit meer olie hoeft te verversen en je krijgt circa 30 pk meer



veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan