Motor professioneel "poetsen"

Concessies doen ;)
Potje pasta wax kost het dubbele van turtle wax alleen is de standtijd 3x zo lang en houd het veel langer de glans etc vast.

Als je niet wilt polijsten zou ik stoppen met kleien.. lak die goed in de wax zit kan je alles af krijgen met warm water en shampoo ;)
 
Concessies doen ;)
Potje pasta wax kost het dubbele van turtle wax alleen is de standtijd 3x zo lang en houd het veel langer de glans etc vast.

Als je niet wilt polijsten zou ik stoppen met kleien.. lak die goed in de wax zit kan je alles af krijgen met warm water en shampoo ;)
Ik bedoelde vooral het volgen van een workshop, maar ik zal die pasta eens opzoeken
 
OOO! Ik weet niet wat Ronald ( @eurofighter ) in gedachten heeft qua prijzen maar dat zal je in het positieve meevallen ;)
Daarbij hoef jij niet het halve land door te crossen om bij hem te komen of kiest hij voor een neutrale beschikbare locatie.. Dat kan hij trouwens zelf het beste bepalen mits er natuurlijk genoeg animo is.

Wat betreft de pasta, ik heb zelf veel van Poorboys world.. de natty s paste wax ( de blauwe werkt perfect op donkere lakken en de witte op lichte lakken ) maar je heb hier 100den merken en soorten van
 
Demo/workshop gegeven kan altijd. Minimale deelnemers is 5. Dan doen we een halve dag. Krijg je de mogelijkheid om zelf dingen te doen, proberen, vragen stellen etc etc. Het is geen verkoop dag, maar puur 'les geven'.
 
Concessies doen ;)
Potje pasta wax kost het dubbele van turtle wax alleen is de standtijd 3x zo lang en houd het veel langer de glans etc vast.

Als je niet wilt polijsten zou ik stoppen met kleien.. lak die goed in de wax zit kan je alles af krijgen met warm water en shampoo ;)
Waarom stoppen met de klei als je niet polijst?
Met klei haal je best veel vervuiling uit de lak en dat heeft weer een positief effect op de glans.
Ik doe al jaren:
Wassen (2emmers) - kleien - seal - wax.
De kosten blijven binnen de perken en wel een mooi resultaat.
 
Waarom stoppen met de klei als je niet polijst?
Met klei haal je best veel vervuiling uit de lak en dat heeft weer een positief effect op de glans.
Ik doe al jaren:
Wassen (2emmers) - kleien - seal - wax.
De kosten blijven binnen de perken en wel een mooi resultaat.

Voeg er polijst aan toe en de marring is ook meteen weg. daarna goeie sealant/wax/coating en het blijft ook zo ;)
Kwestie van 1 x de basis zetten en daarna bijhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan