eurofighter
MF'er
- 7 jun 2011
- 200
- 20
- Onderwerp starter
-
- #251
Ik werd nieuwsgierig en heb eens gekeken naar de apparatuur die je gebruikt. Ik blijf maar met de hand poetsen, beter voor mijn portemonnee en mijn conditie.
Maar het lijkt me wel heel bevredigend als je een auto of motor klaar hebt, complete metamorfose.
Poets dus met de hand, schoonmaken, eventueel aanpakken met een sracthremover en goed in de was. Ben dus vaak een beetje aan het maskeren in plaats van poetsen/polijsten.
Maar dat wel vaak!!
Ik heb een poetsclinic gehad van Eurofighter en heb daar veel van kunnen leren, ook over wassen / poetsen en gebruik van metrialen ! Ik weet zeker dat hij je voor relatief weinig geld makkelijker en beter kan laten wassen en poetsen.. en vooral : minder vaak !!
Lange tijd geleden. Beetje het topic laten verstoffen. Maar hier weer eens een foto van een klus van een mede MF lid. Is al van een tijd geleden maar vanwege drukte schiet het er wel eens bij in.
[afbeelding]
Ook matte lakdelen kunnen gecoat worden. Ik hoop hiermee wat vragen beantwoord te hebben van forumleden. Matte lakken blijven een verhaal apart. Sindskort is er met een nieuw product en aangepaste techniek zelfs een mogelijkheid om hele lichte gebruikssporen uit matte lak te halen.
Lange tijd geleden. Beetje het topic laten verstoffen. Maar hier weer eens een foto van een klus van een mede MF lid. Is al van een tijd geleden maar vanwege drukte schiet het er wel eens bij in.
[afbeelding]
Ook matte lakdelen kunnen gecoat worden. Ik hoop hiermee wat vragen beantwoord te hebben van forumleden. Matte lakken blijven een verhaal apart. Sindskort is er met een nieuw product en aangepaste techniek zelfs een mogelijkheid om hele lichte gebruikssporen uit matte lak te halen.