motor r1 schaaft

R1CV

MF veteraan
21 feb 2009
1.407
0
Arnhem
Hoi allemaal,

Ik baal als een stekker! heb net mijn motor opgehaald van grote servicebeurt.
Ben ik bijna thuis hoor ik het blok een schavend geluid maken. Alleen in de lage toeren. Heb het als ik de motor laat uitrijden en bijna stil sta.

Ook wanneer ik de motor in de vrij hebt staan en een klein beetje gas geef hoor ik zon schaaf geluid!

#$%^&* Zucht, nu kan ik morgen weer gaan bellen, maar weet iemand waar dit op duidt, want wil wel ff weten wat dit is!!
 
ja ben ik ook van plan. Mijn uitlaat kan ik nu ook buigen :(

Klotezooi! Heeft niemand een idee wat dit is ? want dan kan ik voorbereid discussie gaan voeren
 
ja heb R1 uit 2006, maar dat zou het toch niet zijn want dan kunnen ze de lol op!!!!!

Wat ik lees is bij oudere types indd.

Zit er wel olie in je blok?
Heb ook wel eens een motor mee terug gehad die een kwartslag gevuld was met olie waardoor de monteur vreselijk op zn reet kreeg
Rammelt er neit gewoon wat(stepjes) ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Je bent zeker bij motoport langsgeweest? Die nemen het niet zo nauw met kwaliteit afleveren. :)
Dat is een goed onderbouwde opmerking.
Ik wist niet dat slechte service ook bij een francise onderneming hoorde. Maar goed dat ik dat nu weet ga ik ook een motoport beginnen want prutsen kan ik namelijk erg goed :Y

Lees wel eens iets van stukke cylinderwanden bij een r.... of heb je geen R ?
Goede vraag trouwens met deze topic titel |(
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat er niets anders opzit om morgen te bellen en terug te rijden...

moet alleen naar zwolle vanuit arnhem, is alleen #$% weer morgen
Mooi eindje sturen voor een beurtje :?






Als het echt zo erg klinkt zou ik hem lekker laten ophalen voordat je blok in puin loopt :z
 
Dat is een goed onderbouwde opmerking.
Ik wist niet dat slechte service ook bij een francise onderneming hoorde. Maar goed dat ik dat nu weet ga ik ook een motoport beginnen want prutsen kan ik namelijk erg goed :YGoede vraag trouwens met deze topic titel |(

Mensen vergeten nog wel eens wat maar jijvast niet mr perfect commentaar op die ander over motorport en zelf leip doen |( |( |(
Lekker je collegas verbeteren en geen mensen op mf
 
Laatst bewerkt:
Koppeling is het niet want als ik deze inknijp blijft hij schaven!
Ben nog langs dealer geweest hier in arnhem. Wist niet wat het was. Klonk als een distributieriem die los zat, maar durfde hij niet met zekerheid te zeggen.

Kalsbeek komt de motor vandaag ophalen. zal laten weten wat ze zeggen :)
 
Koppeling is het niet want als ik deze inknijp blijft hij schaven!
Ben nog langs dealer geweest hier in arnhem. Wist niet wat het was. Klonk als een distributieriem die los zat, maar durfde hij niet met zekerheid te zeggen.

Kalsbeek komt de motor vandaag ophalen. zal laten weten wat ze zeggen :)


Distrubutieriem??
Ketting bedoel je dan denk ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan