motor r1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je wel zo netjes geweest dat te melden bij de desbetreffende zaak? :+
(wsl wel, anders had je je fiets daar niet teruggegeven)
 
Kale kieviet aan wilde koksonoot, roger, uit.

En een R1 met ditributieriem?
 
ja heb hem terug gebracht en mijn geld er voor terug gekregen was op zich wel netjes geregeld maar toch wil ik de mensen waarschuwen een gewaarschuwd mens telt voor 2 zeggen ze
 
Hoe rij je trouwens weg zonder distributieriem?
Ik snap echt bar weinig van die verzameling woorden van je.
 
Hey dingus mischien dat jij dat nodig hebt . Of toch blond hahahah
Er zijn ook nog altijd aanhangwagens waar je zo iets op kan zetten.
 
Hey dingus mischien dat jij dat nodig hebt . Of toch blond hahahah
Er zijn ook nog altijd aanhangwagens waar je zo iets op kan zetten.

heb voor 2 weken terug een motor gekocht yamaha r1
ben er mee naar huis gereden

Ah ja, we hadden natuurlijk gelijk moeten begrijpen dat het om een aanhanger ging :W

Maar je koopt zo'n motor, zet hem op een aanhanger zonder even proef te rijden of hem uberhaupt even te starten???

Leg nou nog eens een keer het hele verhaal rustig en duidelijk uit zodat wij het allemaal snappen. We hebben hier geen glazen bol op tafel staan (althans ik niet).
 
Laatst bewerkt:
Heb er toch bij staan naar huis gereden?????
Proefrit wel gemaakt ,maar je bent dus verplicht om een schroeverdraaier mee te nemen als je naar een motor gaat kijken.
Maar lees het bericht nog maar eens rustig door bovenaan de pagina 1
 
Bij mij is dit anders nog altijd pagina 1.

Anyway. Het gebruik van leestekens zal al behoorlijk schelen.
En wat gaan ze lassen dan? De pakking?

Raar verhaal.

Bovendien knapt zo'n riem A.K.A. ketting, volgens mij ook niet zomaar.
 
heb voor 2 weken terug een motor gekocht yamaha r1
ben er mee naar huis gereden en toen netjes weg gezet wat blijkt de volgende dag 2olie vlekjes op de grond . ben toen naar een dealer geweest en die hebben hem na gekeken wat blijkt nu de motor was helemaal in elkaar gezet met vloeibare pakking distributsie riem was geknapt bij de vorige eigenaar heeft de motor zonder daar iets van te zeggen ingeruild dus graag wil ik de mensen waarschuwen wie deze motor willen kopen daar van af te zien schade is rond de 4 duizend euro kenteken is mj-zh-25 laten hem denk ik weer lassen dus mensen wees op je hoede want er gebeuren al jammer genoeg al te veel ongelukken met een motor heb nu een r6 van 2007 dus pas op!!!!! motor rijders

Vertaling:

Ik heb 2 weken geleden een motor gekocht, een Yamaha R1.
Ik ben er mee naar huis gereden en heb hem toen netjes weggezet. Wat blijkt de volgende dag: (onder de motor) liggen 2 olievlekjes op de grond.
Toen ben ik er mee naar een dealer geweest, die hem hebben nagekeken. Wat blijkt nu: de motor is helemaal in elkaar gezet met vloeibare pakking. Ook was de distributieriem van de vorige eigenaar geknapt. Hij heeft de motor zonder daar iets van te zeggen ingeruild.
Daarom wil ik graag de mensen waarschuwen die deze motor (kenteken MJ-ZH-25) willen kopen, om van de koop af te zien. De schade is ongeveer 4 duizend euro.
Wees ook op je hoede voor lassers, er gebeuren al genoeg ongelukken met een motor. Pas ook op voor mij, ik heb nu een R6 uit 2007.


Vragen:

Waar heb je motor gekocht? Bij een motorhandel? Waarom ben je daar niet naar terug gegaan?
Als niet bij een motorhandel, maar bij een particulier, wat bedoel je dan met 'ingeruild'?
Wat moet ik verstaan onder een R1 die met vloeibare pakking in elkaar gezet is? Die valt toch uit elkaar bij een proefrit?
Hoe ben je ooit thuisgekomen zonder distributie?
Sinds wanneer heeft een R1 een distributietriem? Of op welk onderdeel van de anatomie van de eigenaar doel je?
Wat is er mis met lassers?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie trouwens dat ie alweer verkocht is want hij is 20 april op naam gezet.

Wat had je er eigenlijk voor betaald? En van welk bouwjaar is ie?
 
Laatst bewerkt:
~
Vertaling:

Ik heb 2 weken geleden een motor gekocht, een Yamaha R1.
Ik ben er mee naar huis gereden en heb hem toen netjes weggezet. Wat blijkt de volgende dag: (onder de motor) liggen 2 olievlekjes op de grond.
Toen ben ik er mee naar een dealer geweest, die hem hebben nagekeken. Wat blijkt nu: de motor is helemaal in elkaar gezet met vloeibare pakking. Ook was de distributieriem van de vorige eigenaar geknapt. Hij heeft de motor zonder daar iets van te zeggen ingeruild.
Daarom wil ik graag de mensen waarschuwen die deze motor (kenteken MJ-ZH-25) willen kopen, om van de koop af te zien. De schade is ongeveer 4 duizend euro.
Wees ook op je hoede voor lassers, er gebeuren al genoeg ongelukken met een motor. Pas ook op voor mij, ik heb nu een R6 uit 2007.


Vragen:

Waar heb je motor gekocht? Bij een motorhandel? Waarom ben je daar niet naar terug gegaan?
Als niet bij een motorhandel, maar bij een particulier, wat bedoel je dan met 'ingeruild'?
Wat moet ik verstaan onder een R1 die met vloeibare pakking in elkaar gezet is? Die valt toch uit elkaar bij een proefrit?
Hoe ben je ooit thuisgekomen zonder distributie?
Sinds wanneer heeft een R1 een distributietriem? Of op welk onderdeel van de anatomie van de eigenaar doel je?
Wat is er mis met lassers?[/quote]

LOL _O-
 
Hey dingus mischien dat jij dat nodig hebt . Of toch blond hahahah
Er zijn ook nog altijd aanhangwagens waar je zo iets op kan zetten.

Wat heb ik nodig, behalve wat uitleg bij je verhaal?

ben je nou met dat ding op de aanhangwagen gegaan of ben je naar huis gereden?
Hoe heb je eigenlijk een proefrit kunnen maken? Ook op de aanhanger gezet en een rondje gereden :P
 
toch bedankt voor je waarschuwing. De intentie is goed, de uitvoering alleen wat minder.
 
Wat heb ik nodig, behalve wat uitleg bij je verhaal?

ben je nou met dat ding op de aanhangwagen gegaan of ben je naar huis gereden?
Hoe heb je eigenlijk een proefrit kunnen maken? Ook op de aanhanger gezet en een rondje gereden :P
_O- _O- _O- sleurt hij mee ?
Ja in orde!!!
Mooi zo kopen dan _O-
 
_O- _O- _O- sleurt hij mee ?
Ja in orde!!!
Mooi zo kopen dan _O-

is wel ruig om een keer te doen bij een dealer. Vragen voor een proefrit, dat ding achterop zetten.
Als de dealer dan vraagt wta je aan het doen bent:
Ik ben bang dat ik val, zo staatie veilig :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan