Motor Rai

Wie gaat/gaat niet

  • Ja natuurlijk waar een beurs is ben ik

    Stemmen: 25 50,0%
  • Ja maar weet het niet zeker

    Stemmen: 13 26,0%
  • Misschien

    Stemmen: 5 10,0%
  • Nee/weet het niet zeker

    Stemmen: 4 8,0%
  • Nee wat heb ik nou op een beurs te zoeken

    Stemmen: 3 6,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Tuuurlijk gaan we dit jaar weer ff kijken, ff de nieuwe modellen bekijken, de veranderingen zien...Dit word mijn lijsie:

Aprilia: Tuono R, RSV, Pegaso
Suzuki: dr400, sv (zwart frame), bandit 1200, gsx 1400
Kawasaki: zx6r(r), (z750S), KLE500,
Honda: 600rr
yamaha: MT-01, r6, Zwarte R1, FJR met vreselijke blauwe streep
Triumph: Sprint St1050, Speed triple, 2x daytona
BMW: K1200r(naked) en S
Buel: buel nieuw
Ducati: Multistrada 620, 999, 749,

KTM & MZ & Sachs & Moto Guzzi &
Bimota: DB5
Kickstart stand: Star Twin ThunderStar 1200 TDI (100pk, 230nm, 1:35, 210kg)
KTM: superduke

[me]smitjr gaat op zondag, ennn natuurlijk ff proefrije *D wel ff 't geld waar maken natuurlijk }) [/me]
 
Ik ga zeker wel! Morgen met m'n meissie.
Nieuwe motoren kijken, eventueel proefrijden en misschien zondag de tour.
Voor mij geen Utrecht; daar vind ik nu niets aan!
Als je een (1e of 2e hands) motor wil kopen, dan ga je toch beter naar een dealer in de buurt.

en:
Scheelt kleding/helmen daar nou in prijs of maakt het relatief weinig uit met de winkelprijzen?

Maakt zeker heel veel uit. En er is echt veel te koop. Geen motoren, maar wel wat kledingartikelen betreft. Vorig jeer (met m'n meissie) nieuwe leren motorschoenen ("overjarig" model maar wat bomt dat? voor Eurie 45,- per paar), nieuwe Motorjas (met protectoren, 2 voeringen voor Euri 120,-), leren broek (prijs weet ik niet meer) en Schuberth Concept helmen (bij "Helmets and More" voor Eurie 235,-; kosten in de winkel overal Euri 399,-. Op de eerste dag maakten een paar andere standhouders al ruzie met ze vanwege de "te lage" prijzen; dit jaar staan ze er niet meer.... Kijk nu maar bij http://www.helmetsandmore.de). Het zijn veel Duitsers die de kleding verkopen, maar wat geeft dat en daar bij onze oosterburen zijn de motorartikelen veel goedkoper als hier (ra ra hoe kan dat?).

Veel plezier!
 
Het was zeer leuk/spannend/cool bij de rai ik heb veele filmpjes gemaakt van o.a. wheely's races dyno's en heel wat foto's. p.s. de dames van aprilia mogen er zeker wel wezen :)
 
Was vandaag geweest :)
Staan schitterende motors bij....jammer dat ik niet genoeg geld bij me had :?
Voor wie nog twijfelt om te gaan......ga er heen....is best de moeite waard ;)
 
Ik twijfel nog of ik ga. Ik was vorig jaar wel, en toen was het wel leuk. Ik heb net van een iemand gelezen dat het wel de moeite waard is (vooral voor de filmpjes van het stuntrijden). Maar is er verder nog wat leuks te beleven, ik bedoel zijn er veel nieuwe modellen, of valt dat tegen?
 
Gisteren meteen geweest. Met m'n meissie.
Leuke dag gehad en weer genoten van de motorsfeer. Motoren gepast voor m'n meissie. Dacht eerst aan een Sportster, maar de Hyosung Comet 650 en dan die in de gele uitvoering die er staat ziet er ook erg stoer en vooral sportiever uit. En is ook nieuw goed te betalen (iets meer als Euri 5k). Kun je wel gelijk voor een racer gaan, maar dan moet het 2e hands. En ik ben erg zuinig op haar (we zijn al 25 jaar getrouwd) dus het moet goed zijn (niet andermans narigheid).
Verder nog een paar soepele motorhandschoenen gekocht en een goede doppenset.
Nog even buiten langs de geparkeerde motoren en een bakkie Capuchino in het restaurantje op de hoek en de dag kon niet meer stuk.
 
Ik ga zondag ff kijken :)

Ben benieuwd, en ik kom echt alleen puur om de motoren en niet de vrouwen, whuhaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Greets
 
Terug
Bovenaan Onderaan