Motor Rai

Wie gaat/gaat niet

  • Ja natuurlijk waar een beurs is ben ik

    Stemmen: 25 50,0%
  • Ja maar weet het niet zeker

    Stemmen: 13 26,0%
  • Misschien

    Stemmen: 5 10,0%
  • Nee/weet het niet zeker

    Stemmen: 4 8,0%
  • Nee wat heb ik nou op een beurs te zoeken

    Stemmen: 3 6,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

Tiburon

Die hard MF'er
28 jan 2004
400
0
Rotterdam
Locatie
MotoRAI 2004 wordt gehouden in het Hollandcomplex van Amsterdam RAI
(Park-, Randstad-, Delta- en Hollandhal (Hal 8, 9, 10 en 11)).
Openingstijden
donderdag 21 oktober 11.00 - 22.00 uur
vrijdag 22 oktober 11.00 - 22.00 uur
zaterdag 23 oktober 10.00 - 18.00 uur
zondag 24 oktober 10.00 - 18.00 uur


Toegangsprijzen
€ 12,50 p.p., kinderen tot en met 4 jaar hebben gratis toegang. Meerdaagse pas:
2 dagen toegang € 19,-
3 dagen toegang € 26,50
4 dagen toegang € 32,00
Algemene Info

De MotoRAI 2004 biedt ten opzichte van eerdere edities van alles meer. Méér nieuws, méér spektakel, méér entertainment en méér ruimte. Dat maakt de MotoRAI tot hét evenement voor de ware motorliefhebber. De MotoRAI wordt gehouden op een voor de motorwereld perfect tijdstip. Oktober is de maand waarin de diverse fabrikanten hun nieuws voor het komende modeljaar presenteren en de verwachting is dat al die nieuwe producten in Amsterdam te zien zullen zijn.
Verder wordt er in de grote Parkhal een Live Action Arena ingericht, waar tijdens de MotoRAI onder andere het Open Nederlands Kampioenschap Stuntrijden wordt gehouden. Maar de Arena is ook het decor voor trial-demonstraties en freestyle-activiteiten. Daarbij is er voor het publiek ook een actieve rol weggelegd. Verder zijn er een swingend motorcafé, een heuse Hall of Fame met beroemde motoren, een spannend Super Bike Center en nog veel, veel meer. Zoals de mogelijkheid om met door de exposanten beschikbaar gestelde motorfietsen een proefrit te maken op de wegen rondom het RAI-complex.
Kortom, kom kijken, van donderdag 21 tot en met zondag 24 oktober in Amsterdam RAI. Want de MotoRAI, daar kun je als fervent of aankomend motorliefhebber niet wegblijven.

Activiteiten:

Nederlands Kampioenschap Stunten
Freestyle stunter
Reistheater
Trial opstap
Optredens in 'Live Action Arena'
Demonstraties van supermoto en trial
Kunstenaars
Proefrijden
Hall of Fame - Classic Café Racers
Streetfighters
Motor Kinderparadijs
Activiteiten van exposanten
Buiten activiteiten

Wie gaat hier heen ???

Voor meer info www.show-info.nl/motorai2004/n
 
Laat ik maar aftrappen, er is geen reet aan.

Alleen maar nieuwe modellen, ik zie liever dingen die ik kan kopen voor mijn huidige motor, zoals "een beetje" op de motorbeurs in Utrecht.

Ben in 2002 voor het laatst geweest, nooit weer..
 
Ik ga er wel heen :)

Wil die niet zo mooie Suzuki wel in het echt zien :)
Was dr vorig jaar ook, en vond wel het oke daar.
 
Ik ga ook, vast kijken wat ik na me er-5 wil *D
Stumileert het sparen enzo :9
 
Ik ga wel ffuh kijken maar dan vooral voor het stunten :X

maar denk niet dat ik met de motor kom 25kw met vermogensuitdraai (wil het risico van 200 Pleuries boete niet lopen) En ze zullen daar niet de eerst prutser op motorgebied neerzetten lijkt mij zo.
 
Laatst bewerkt:
Laat ik maar aftrappen, er is geen reet aan.

Alleen maar nieuwe modellen, ik zie liever dingen die ik kan kopen voor mijn huidige motor, zoals "een beetje" op de motorbeurs in Utrecht.

Ben in 2002 voor het laatst geweest, nooit weer..

:^ Lekker naar utreg
 
12,50 voor mezelf, 12,50 voor m'n vrouwtje, 10,-. (?) parkeren, dan ben je al 35 pleuro's kwijt (ruim 77 guldens) en dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Ik ga wel naar de dealers in de omgeving kijken kost minder KM's, geen entree en de koffie is gratis !
 
lekker met fietsje volgende seizoen rondje rijden
en bij verschillende dealers nieuwe modellen kijken gratis en voor niets :+

ikke wel naar Utrecht lekker spulletjes KOPEN
 
:P bij dealers kijken is ook leuk maar ik gat toch liever hier kijken want hier krijg je een stuntshow erbij en die zie je niet zo snel bij een dealer. Kortom ik ga er heen :)
 
de RAI is idd dodelijk saai.... vaak geen fuck meer te zien dan bij de dealer om de hoek.

maar dit jaar is er open kampioenschap stuntrijden, en ik ken wat deelnemers, dus moet je wel gaan kijken.... ;)
dan ook maar es zien of de nieuwe KTM's er staan....
 
Had dit topic over het hoofd gezien, mijne heeft een slotje, dus vandaar ff dezelfde vragen hier...

Ten eerste: Weet iemand wanneer Chris Vermeulen daar is? Staat op de site wel dat hij er is, maar 4 dagen op rij lijkt mij sterk :?

Ten tweede: scheelt kleding/helmen daar nou in prijs of maakt het relatief weinig uit met de winkelprijzen?
 
Komt A.C. Farias weer :? Mijn grote held :} Dan ga ik zeker even kijken.

12,50 voor mezelf, 12,50 voor m'n vrouwtje, 10,-. (?) parkeren, dan ben je al 35 pleuro's kwijt (ruim 77 guldens) en dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Ik ga wel naar de dealers in de omgeving kijken kost minder KM's, geen entree en de koffie is gratis !
Parkeren is gratis, hoor. Moet je alleen wel met de motor komen. Maar naar de Motorrai anders dan met de motorfiets is natuurlijk heiligschennis ;)
 
Ik ga er ook heen !!!!!!!!!!!
Waarschijnlijk alleen op zondag.....
 
Ik denk dat ik wel weer is heen ga kijken, 2 jaar geleden had ik naar 10 min alles al gezien :z , maar nu met het Onk Stuntrijden, supermoto demo's en trai; demo's, tja alles wat mij intereseert op 1 plek (dingen waar ik zelf ook wat mee bezig ben) en als er meer rijders als vermeulen komen, tja dan word het helemaal een feest, dus moet maar is weer een kijkje nemen *D , wel een eind rijden trouwens :P

Ik ga wel, tenminste ask mensen mee kan krijgen. Beetje "brommers kieken" is nooit weg!
LOL
brommers kieken lukt je daar denk ik niet, beetje te publiekelijk :P (als je bedoelt wat ik denk), maarja mooie meiden genoeg *D
 
Als het n bietje mooi weer is met de motor en met ut schatje :P
Vorig jaar was het wel leuk, twee jaar geleden was het echt zaad.
En naar Utreg ga ik natuurlijk ook.
 
Ik ga er zaterdag heen, met mijn cameraatje ;) .
Ik hoop op een gezellige dag.

Zijn er nog meer mensen die op zaterdag gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan