motor reageert niet op gas geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

newport

Rookie
22 mrt 2008
19
0
hoi ik heb hier een honda rebel 250 staan
deze heeft een jaar stilgestaan

wilde hem starten liep niet duidelijk een benzine probleem

heb eerst alles schoongemaakt ook benzine kraan

toen starte ie wel maar liep alleen slecht stationaire en alleen met choke in een bepaalde stand

vanmorgen weer alles losgemaakt nogmaals sproeiers e.d gereinigd

loopt nu wel iets beter maar reageert nog niet op gas geven

als ik hem op de zijstandaard zet blijft ie goed lopen zet ik hem rechter loopt ie al minder

als ik hem uitzet en even laat staan met de benzinekraan open

en hem dan start reageerd ie even op het gas

hij reageert soms ook als je met het gas speelt

maar je kunt er absuluut niet mee rijden

het is een brandstof probleem maar de carb is echt goed schoon alles is losgeweest en nagekeken

ik weet nu echt niet meer wat ik er nog aan kan doen

en weet ook niemand die dit e.v.t kan oplossen

ik kom uit Eindhoven
 
hij heeft een carb. en luchtfilter e.d zitten goed gemonteerd
weet allen niet hoe de lucht sproeier moet staan maar ook bij dit bafstellen en steeds proberen geen verschil
 
Hoi benzine drijft op water dus dat zou je probleem zijn, dus ff nogmaals je bezine kraan los maken en dan voor de gijn een lieter aftappen en je probleem is opgelost kijk maar heel goed of je aan de onderkant van je afgenomen bezine in de fles, water kunt waarnemen veel succes.
Ik ben bezieuwt laat wat van je horen had ik namelijk ook vroeger veel last van op mijn zundapp bromfiets want op de tankdop zat altijd zo'n sponsje op en als je er op druk kwam er altijd na een goede regen bui water vrij en dat liep altijd de tank in latersssssss.
 
Als de benzine kraan schoon is gemaakt zal er toch geen oude bezine en water meer in de tank zitten. :Y
Je kan natuurlijk altijd even een andere tank of fles even vullen met benzine en dan even proberen. *O*
Heb je echt de hele carb uit elkaar gehaald "hoeveel sproeiers" en is elke gang in de carb ook open? :?
Hoe ver heb je de lucht schroef uit gedraait. :]
Heb je de luchtfilter ook aan gesloten en zijn er geen rubbers uitgedroogt. :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan