Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
tuulijk! eerst kijken, dan knippers aan![]()
EERST knipperdingen aan DAN kijken.
Anders ben je toch al aan\'t draaien eer je wat doet.
Die richtingdingen dienen enkel om de andere te waarschuwen, het zijn geen vrijgeleide dingen dus DOE DIE DINGEN EERST AAN!![]()
JK, dat jij denkt dat ik dan ga gooien is niet mijn schuld.
Wel zijn die sukkels die net hun rijbewijs hebben en bij\'t kijken hun stuur al een kwart draaien voor ze ook maar die richtingdingen hebben aangeraakt erg irritant.
Als jij richtingaanwijzer aanzet weet ik tenminste dat je opzij wil.. maar ik hoef nog steeds niet opzij, aangezien jij hoort te KIJKEN
Remmen en gelijktijdig in je spiegels je volger in de gaten houden (niet dat het helpt, als ie niet meer kan stoppen zit ie er toch al boven op).
Laten we het zo zeggen, iig kijken voordat je werkelijk je stuur omgooit, dan krijg je brokken. Als je wilt afslaan en er is geen ruimte, gewoon knippers aan en soliciteren om een plekje![]()
EERST knipperdingen aan DAN kijken.
Anders ben je toch al aan\'t draaien eer je wat doet.
Die richtingdingen dienen enkel om de andere te waarschuwen, het zijn geen vrijgeleide dingen dus DOE DIE DINGEN EERST AAN!![]()
Hallo? Pooh? Waar zijn we hier mee bezig? Kijk eerst of er plaats is en geef dan pas richting aan.
Hallo? Pooh? Waar zijn we hier mee bezig? Kijk eerst of er plaats is en geef dan pas richting aan. Als ik naast een auto zit die richting aangeeft, schrik ik me eerst rot en zorg er dan voor dat ik zo snel mogelijk daar weg ben. Voel me dan net de prooi.
Yepz, ben vanmiddag geslaagd voor autorijbewijs!!!![]()
![]()
Meteen gaan rijden natuurlijk in de bak van mn pa
gaaf gewoon!
![]()
K begin aan motorrijles zodra het iets warmer word!
Wat gaat de tijd snel hé...heb nu dus al weer een jaar mn B rijbewijs![]()
Nog 4 maanden en dan heb ik mn A ook een jaar.![]()