motor rijbewijs weer n stapje dichterbij :-))

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Yepz, ben vanmiddag geslaagd voor autorijbewijs!!! :) :) :) Meteen gaan rijden natuurlijk in de bak van mn pa :) gaaf gewoon! ;)
K begin aan motorrijles zodra het iets warmer word!
 
tuulijk! eerst kijken, dan knippers aan :)

EERST knipperdingen aan DAN kijken.
Anders ben je toch al aan\'t draaien eer je wat doet.
Die richtingdingen dienen enkel om de andere te waarschuwen, het zijn geen vrijgeleide dingen dus DOE DIE DINGEN EERST AAN! :(
 
Als je autorijden zo gaaf vind moet, moet je je voorstellen hoe gaaf het is als je je motorrijbewijs hebt.
 
EERST knipperdingen aan DAN kijken.
Anders ben je toch al aan\'t draaien eer je wat doet.
Die richtingdingen dienen enkel om de andere te waarschuwen, het zijn geen vrijgeleide dingen dus DOE DIE DINGEN EERST AAN! :(

Jij hebt je motor vast aan stront gereden omdat jij altijd denkt \'knippers aan = GAAN!\'. Je kan natuurlijk eerst kijken of je zijdelings kan verplaatsen, en dan zet je je knippertje aan en dan ga je verplaatsen naar een andere baan.

Doe je ze aan, dan verwachten andere weggebruikers dat je meteen gaan verplaatsen. Ken je van die sukkels op een 4 baans weg, welke een andere baan op willen en een minuut lang hun knippertje aanzetten voordat ze gaan rijden? Ik zie er nog zat rijden... dan weet je toch nooit wanneer ze rijden...


p.s. Gefeliciteerd met je autorijbewijs, en pas op voor scooters, want die vreten van 2 walletjes, het fietspad en de gewone weg. Ze halen je rechts in en denken niet even dat ze misschien wel van de weg afgedrukt kunnen worden als je net op dat moment dat ze je rechts inhalen, jij iets naar rechts moet omdat de weg te smal is voor de tegemoetkomende auto\'s.
 
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnaie (wat \'n woord) kijken, maar als je het voor het kiezen heb: Zou je dan niet gewoon lekker nu al beginnen met lessen. Ik kan er helemaal naast zitten, maar vaak hoor je dat het voor mensen, met geen of net autorijbewijs, wat langer duurt ivm verkeersinzicht. Je pakt ook gelijk het mindere weer mee. Je bent natuurlijk een snelle leerling, dus pak je ook nog eens het hele seizoen mee.

Succes en natuurlijk gefeliciteerd met rijbewijs!!!
 
:j JK, dat jij denkt dat ik dan ga gooien is niet mijn schuld.
Wel zijn die sukkels die net hun rijbewijs hebben en bij\'t kijken hun stuur al een kwart draaien voor ze ook maar die richtingdingen hebben aangeraakt erg irritant.
Als jij richtingaanwijzer aanzet weet ik tenminste dat je opzij wil.. maar ik hoef nog steeds niet opzij, aangezien jij hoort te KIJKEN
 
Laatst bewerkt:
:j JK, dat jij denkt dat ik dan ga gooien is niet mijn schuld.
Wel zijn die sukkels die net hun rijbewijs hebben en bij\'t kijken hun stuur al een kwart draaien voor ze ook maar die richtingdingen hebben aangeraakt erg irritant.
Als jij richtingaanwijzer aanzet weet ik tenminste dat je opzij wil.. maar ik hoef nog steeds niet opzij, aangezien jij hoort te KIJKEN

:) :) :) Haha met rijlessen, wie deed dat niet, als je over je schouder keek, dat je dan ook je stuur mee nam ;) Had ik maar even last van hoor ;)
Er zijn ook mensen die in hun spiegel kijken voor ze willen afremmen, en dan te laat remmen, en zo op de voorganger klappen die voor het verkeerslicht staat te wachten..
 
Remmen en gelijktijdig in je spiegels je volger in de gaten houden (niet dat het helpt, als ie niet meer kan stoppen zit ie er toch al boven op).
Laten we het zo zeggen, iig kijken voordat je werkelijk je stuur omgooit, dan krijg je brokken. Als je wilt afslaan en er is geen ruimte, gewoon knippers aan en soliciteren om een plekje ;)
 
Remmen en gelijktijdig in je spiegels je volger in de gaten houden (niet dat het helpt, als ie niet meer kan stoppen zit ie er toch al boven op).
Laten we het zo zeggen, iig kijken voordat je werkelijk je stuur omgooit, dan krijg je brokken. Als je wilt afslaan en er is geen ruimte, gewoon knippers aan en soliciteren om een plekje ;)

Goedzo, je knipper aan en soliiciteren. Mensen die zonder knipper ertussen willen piepen laat ik er over het algemeen nooit voor. Zet maar je richtingaanwijzer aan. Maargoed, je zult nog wel merken hoeveel klootzakken en onbenullen er op de weg zitten. Ben blij dat ik eerst ook m\'n autorijbewijs had en daarna m\'n motorrijbewijs, want anders was ik nu allang dood.
 
K ga eerst even informeren bij verschillende rijscholen, en dan maak ik wel een keuze (en n proeflesje natuurlijk).
Ik laat het wel weten wat het wordt natuurlijk!
 
EERST knipperdingen aan DAN kijken.
Anders ben je toch al aan\'t draaien eer je wat doet.
Die richtingdingen dienen enkel om de andere te waarschuwen, het zijn geen vrijgeleide dingen dus DOE DIE DINGEN EERST AAN! :(

Hallo? Pooh? Waar zijn we hier mee bezig? Kijk eerst of er plaats is en geef dan pas richting aan. Als ik naast een auto zit die richting aangeeft, schrik ik me eerst rot en zorg er dan voor dat ik zo snel mogelijk daar weg ben. Voel me dan net de prooi.
 
Hallo? Pooh? Waar zijn we hier mee bezig? Kijk eerst of er plaats is en geef dan pas richting aan.

Dat is de Belgische methode, daar is Pooh z\'n motor aan kwijtgeraakt. (en z\'n auto door een of andere belgin die niet oplette, toch pooh?) :)
 
Yippie, heb theorie gehaald vandaag!!! :) :)
As zaterdag eerste praktijk les, kan niet wachten!! :9 Er waren nog 8 anderen, waarvan één niet geslaagd was (6 fout, en de dag daarvoor was ie ook al een keer gezakt, eveneens 6 fout...)
Owja, had zelf 5 fout en had allee theorie boekje doorgelezen verder geen opgaven meer gemaakt ofzo.
K zat gister al bijna te kwijlen toen ik boekje doorlas, had zon zin om te oefenen!! Heb ik vandaag nog even snel gedaan ff slalommen, merkte meteen dat die nieuwe achterband veel lekkerder stuurde (ipv een formule 1 band).
 
Hallo? Pooh? Waar zijn we hier mee bezig? Kijk eerst of er plaats is en geef dan pas richting aan. Als ik naast een auto zit die richting aangeeft, schrik ik me eerst rot en zorg er dan voor dat ik zo snel mogelijk daar weg ben. Voel me dan net de prooi.

Voila.. \'t werkt al, je zorgt dat je plaats maakt.
Da\'s het effect dat\'k zoek.
Nee, natuurlijk gaap je eens snel of je ongeveer kan, maar de weg zit tegenwoordig vol met die idioten die kijken dan ondertussen al halverwege het andere baanvak zitten en dan pas de richtingaanwijzer aanzetten.

Dan wordt ik liever effe verwittigd zodat\'k nog effe kan claxoneren (toeteren)!
 
Yepz, ben vanmiddag geslaagd voor autorijbewijs!!! :) :) :) Meteen gaan rijden natuurlijk in de bak van mn pa :) gaaf gewoon! ;)
K begin aan motorrijles zodra het iets warmer word!

Gefeliciteerd! Maar meteen beginnen met motorrijles als je het geld hebt. Dan kun je deze zomer nog rijden. Zondag kan het volgens het KNMI 14 graden worden dus het is warm genoeg :]
 
Wat gaat de tijd snel hé...heb nu dus al weer een jaar mn B rijbewijs :)
Nog 4 maanden en dan heb ik mn A ook een jaar. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan