Motor rijbewijs

Op je rijbewijs komt te staan wat de eerste afgifte is van jou RB.
Heb jij afgereden op 25kw (als je 18 bent) wil het niet zeggen dat als je 2 jaar wacht met het ophalen van je RB meteen volvermogen mag rijden.

Want jou 25kw periode gaat in op de datum van eerste afgifte van je RB.

Dus rij jij af op je 18e en je haalt bijv. je RB op op je 30ste dan zit ja alsnog aan je 25kw vast.
Dat allemaal omdat jevoor je A licht hebt afgereden :) en niet voor volvermogen


Fout.. want je rijbewijs kan je maar voor bepaalde tijd ophalen bij gemeentehuis. Doe je dit niet, dan vervalt het rijbewijs, en mag je weer opnieuw beginnen.

Laat je hem dan verlopen, en ga je na je 21ste dan weer op examen, dan kun je gewoon vol vermogen rijden.

Maar dat is natuurlijk niet slim, want dan betaal je de eerste keer alles voor niks :X
 
dan wacht ik nog maar een paar jaartjes want dat is weinig dan spaar ik in een keer door voor een mooie ;) ;)

Ga eens kijken in het 25kW gedeelte van dit forum. En zoek dan naar het Foto-Topic. Daar staan ontzettend veel mooie 25kW motoren!! Snelheid? Kijk in het 25kW gedeelte naar: Hoe snel gaat jouw 25kW? Die snelheden lijken me hoog genoeg om eerst een wat ervaring op te doen? Tenzij jij zo iemand bent die graag na het rijden meteen een schone onderbroek moet aandoen.. dat kan ook!
 
Daarom....

Mijn is ook 25 kw, rij er nu een jaar op, met optrekken merk je het wel, dat ie wat langzamer gaat. Maar voor de rest kan ik goed meekomen hoor, hij kan 180 km/u.

Groetjes Sabine
 
Fout.. want je rijbewijs kan je maar voor bepaalde tijd ophalen bij gemeentehuis. Doe je dit niet, dan vervalt het rijbewijs, en mag je weer opnieuw beginnen.

Laat je hem dan verlopen, en ga je na je 21ste dan weer op examen, dan kun je gewoon vol vermogen rijden.

Maar dat is natuurlijk niet slim, want dan betaal je de eerste keer alles voor niks :X


Ja inderdaad. daar heb je gelijk in.
Was ik even vergeten.


Maar het is wel zo dat zodra jij je RB ophaalt je 25 periode ingaat.
 
Ga eens kijken in het 25kW gedeelte van dit forum. En zoek dan naar het Foto-Topic. Daar staan ontzettend veel mooie 25kW motoren!! Snelheid? Kijk in het 25kW gedeelte naar: Hoe snel gaat jouw 25kW? Die snelheden lijken me hoog genoeg om eerst een wat ervaring op te doen? Tenzij jij zo iemand bent die graag na het rijden meteen een schone onderbroek moet aandoen.. dat kan ook!

gehe.

net wat je zegt een 25kw rijd ook goed door.

Ondanks dat mijn fiets 25kw is rijd hij evengoed nog 200/210 km/h
 
Terug
Bovenaan Onderaan