Motor rijbewijs

sorry maar wat is er zo speciaal aan je rijbewijs halen in 6 maanden??? ik zou dat niet snel noemen. 1 maand moet tijd zat zijn! dit zonder je examens want ja, als je wachten, dan kun je er niks aan doen. maar alle lessen nemen in een maand, moet lukken. goed plannen!
 
Laatst bewerkt:
Hallo....Niet iedereen heeft genoeg geld voor een snelcursus hé..
Bij mij duurde he 2 maanden voordat er plaas was voor examen avb en daarna nog 2 maanden voordat er een keer plaats was om af te rijden..
Dan zit je al snel aan een maand of 5/6 dus als je alles in 1 keer haalt is dat best snel!!!
 
ik heb ook geen snel cursus genomen. maar 6 maanden is nog steeds overdreven! misschien heb je een verkeerde rijschool uitgekozen!
 
Ik heb er ook 6 maanden over gedaan of misschien nog wel langer mede door de drukte bij het CBR.
Wat maakt het uit hoe lang het is, feit is dat je tenminste kan rijden en genieten. :]

Dus geniet ervan .....
 
ik heb ook geen snel cursus genomen. maar 6 maanden is nog steeds overdreven! misschien heb je een verkeerde rijschool uitgekozen!

Hier in de randstad is het echt een groot probleem bij het cbr, lange wachtijden.
elke rijschool die geen snelcursussen doet heeft dat probleem.
 
ach wat een half jaar... ik had mijn (auto) rijbewijs in 6 weken. Maar dan wél bij het spreekwoordelijke pakje boter, ofwel van de koningin gekregen ofwel militaire dienst(plicht).

Maar toch, gefeliciteerd! Heb je al een motor (op het oog)? Of moet ik even beter inlezen hier
 
ach wat een half jaar... ik had mijn (auto) rijbewijs in 6 weken. Maar dan wél bij het spreekwoordelijke pakje boter, ofwel van de koningin gekregen ofwel militaire dienst(plicht).

Maar toch, gefeliciteerd! Heb je al een motor (op het oog)? Of moet ik even beter inlezen hier
Had je ook zo'n mooie gele met een ingeniet fotootje?

Toen ik opkwam had ik A en B al, heb toen nog maar even CDE en F erbij gehaald
( EN NIET LATEN OVERSCHRIJVEN |( |( |( |( |( )

BTW waar heb je je RBW gedaan? Pierok? Frederik Hendrik? Steenbergen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan