Motor rijder geflitst

Gezien jouw reactie naai je graag mensen, ben nieuwsgierig wat je scoort bij deze test:
http://www.okcupid.com/tests/take?testid=17675020579094199926

full
 
The Resistance
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 27% antitolerant, and 47% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.

Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!

Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!

En ik heb hem nog eerlijk ingevuld ook :}
 
Maar als jij dan, per abuis, de boete van die buikschuiver binnenkrijgt omdat je ook op die foto staat, dan is het pas echt gerechtigheid. Moet je maar niet zo'n moraalridder zijn.

:W

:9 Helemaal mee eens :}

(of in andere woorden, "I'm with this stupid", maar weet de afkorting voor het icoontje niet |( )
 
Tijd om mijn koffers te pakken.

The Expatriate
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 31% antitolerant, and 23% blindly patriotic
Congratulations! You are not susceptible to brainwashing, your values and cares extend beyond the borders of your own country, and your Blind Patriotism does not reach unhealthy levels. If you had been German in the 30s, you would've left the country.

One bad scenario -- as I hypothetically project you back in time -- is that you just wouldn't have cared one way or the other about Nazism. Maybe politics don't interest you enough. But the fact that you took this test means they probably do. I'm gonna give you the benefit of the doubt.

Did you know that many of the smartest Germans departed prior to the beginning of World War II, because they knew some evil shit was brewing? Brain Drain. Many of them were scientists. It is very possible you could have been one of them.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would not have been a Nazi .

Ik begrijp dat het dus klopt dat mijn vermoedens niet geheel onjuist waren.



Sites waar ik Nazi en het hakenkruis op tegenkom verlaat ik weer direct. Ik weet derhalve niet wat de vragen zouden zijn en wat mijn score zou zijn geweest.

Maar ja, ik naai wél graag mensen. Meer in het bijzonder vrouwen. *O*
Ah, dus geschiedenis vind je niks? Je hebt niet het idee dat je misschien wel es wat zou kunnen leren op een (informatieve) site over nazisme, waar je dat soort dingen tegen zou komen?
 
Juist wel, maar niet iedereen zal verwachten dat ik het meen ;)

Doe er eens wat aan :+

Heb soms het idee dat dergelijke controles zelf bijdragen aan ellende, doordat bestuurders bv plotseling remmen e.d. Waarom niet gewoon opvallend? dan bereik je volgens mij meteen het doel: iedereen houd zich aan de snelheid :P
 
k'vind het altijd wel grappig als ik netjes me aan de snelheid houdt....een controle passeer....en dan zie hoe zo'n patsertje op z'n buikschuiver me voor de flitskast NET voorbij knalt met +30 de max. snelheid.... :W


Geen medelijden met die gasten, moeten ze zich maar aan de wet houden.

wat een zielige eikel zeg.
volgens mij zuigt hij graag de piemel van koosie spee :X

sry moest er ff uit.
 
k'vind het altijd wel grappig als ik netjes me aan de snelheid houdt....een controle passeer....en dan zie hoe zo'n patsertje op z'n buikschuiver me voor de flitskast NET voorbij knalt met +30 de max. snelheid.... :W


Geen medelijden met die gasten, moeten ze zich maar aan de wet houden.

als je hier langer als 2 dagen zit, dan had je geweten dat je dit beter niet had kunnen zeggen O-)
 
"OFFTOPIC AAN"

Hmm die test is wel grappig. zat wel bij de resistance. Maar mijn liefde voor het vaderland is borderline eng ofsow. Wel vaag. Niks mis mee om van je eigen land te houden. Zolang je de anderen maar respecteert en vooral het LEVEN respecteert. Dan kan er weinig fout gaan.

Zou dit soort test wel eens willen voor de mening van de huidige nederlanders over
de laatste ontwikkelingen in nederland.

Vergote afkeer naar de overheid (trekken zich niks aan van het volk gaan hun eigen weg) De steeds grotere worden extremen tussen verschillende gelovigen en niet gelovigen etc etc. Denk dat de uitkomst daarvan de overheid wel even laat schrikken. Wanneer ze vervolgens weer doorgaan met de onbelangrijke dingen.

Vind de kreet in de film V for vengance wel goed gevonden.
The people shouldn't fear it's government.
The government should fear it's people.

VIVA LA RESISTANCE

"offtopic modus uit."

Bespaar andere rijders auto's of motoren liever een boete door te seinen.
Misschien doen ze het de volgende keer dan ook als ze mij kunnen waarschuwen.

Wat betreft de "moraal ridders" ook jullie rijden wel eens te hard. Ok geen 30-40km maar zeker wel 10 of 15. of blijven jullie altijd achter vrachtwagens hangen op de snelweg die 100 rijden |( _O- :W
 
Gisteren na mijn werk reed ik in het koekblik ff naar twello, en toen zag ik dat ze een flitscontrole aan het opzetten waren!
rijd ik terug uit het dorp naar huis, en rijd achter een Suzuki SRAD aan. (blauw-wit en zwarte kont).
hij reed lekker door, totdat ik besefte dat er dus die flitscontrole stond.
ik toeteren maar volgens mij heeft hij niet gemerkt dat ik hem dus wilde waarschuwen.
Meneer reed rond de 100Km/h langs het apparaat en idd FLITS.. -O-

ik vond het jammer dat ik hem geen boete kon besparen! -O- '(

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

Heb jij zoiets meegemaakt, vraag je. Nou, lijkt er wel een beetje op.
Bergen glimende fietsen afgelopen weekend. Met name zondag. Lekker weer, dus dan willen ze wel :-)
Enfin, de flitskast aan de Graadt van Roggeweg, haaks op de Jaarbeurs Utrecht flitste aan een stuk door tweewielers. Van die gasten die mij smuikend aankeken omdat ik daar "zo langzaam" reed. Waarschuwen? Ben je belazerd! *D
 
The Resistance
Achtung! You are 30% brainwashworthy, 36% antitolerant, and 52% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.

Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!

Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!



resistance.jpg
 
ff alles op zn extreemst (niet eerlijk dus :P )

ADOLF HITLER
Achtung! You are 69% brainwashworthy, 86% antitolerant, and 90% blindly patriotic
You probably you lack the charisma and intelligence to be Hitler himself, but then again, who knows? You've got a few of the necessary traits, at least. You are crazy, nationalistic, and more proud of your background than you should be.

Right now I am breathing a big sigh of relief that you don't live in Germany in the 1930's, although I guess things couldn't have gone any worse than they did, even with your help. Maybe all this energy that you feel right now could be directed to an end less evil? Are you a Police Officer? Not in my town, I hope.

Sadly, you exceeded expectations on all 3 indicators.

Deutschland: Uber Alles!

hitler.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan