Motor rijder geflitst

voortaan bij zo'n disscusie's die toch nutteloos acties oproepen gelijk een slot er op


waarschuwen ?? man mijn vader belt me nog op/sms me nog waar de controles staan in duitsland waar ik rij met de motor op mijn vrijje dagen .
waar ik woon staan ze ook veel !!!!!!!! dan kijk je vanzelf wel uit . ik waarschuw ze meestal met flitsen van het licht of met het handje gebaren ..
laatst blaasde ik ook veels te hard een koekblikker waarschuwde me ervoor () flitsers dus hulde als je dat doet !!!!!! dan heb je tenminste een beetje fatsoen
 
Het is eigelijk wel stom want het seinen kan je ook poen kosten!

Seinen is dacht ik wel legaal hoor. Alleen je kunt een boete krijgen als je ´onnodig licht en geluidssingalen´ stuurt. Dus zolang je maar ZEER OVERDREVEN met je handje op en neer flappert snappen de meesten wel wat je bedoelt.

(was ooit z´n topic op dit forum, maar zoeken doet het helaas niet)
 
Laatst bewerkt:
ik vond het jammer dat ik hem geen boete kon besparen! -O- '(

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

Yep....ik dacht dat ik geflitst werd, maar het was gelukkig een ander, nooit een bekeuring gekregen van die plek :+
 
Gisteren na mijn werk reed ik in het koekblik ff naar twello, en toen zag ik dat ze een flitscontrole aan het opzetten waren!
rijd ik terug uit het dorp naar huis, en rijd achter een Suzuki SRAD aan. (blauw-wit en zwarte kont).
hij reed lekker door, totdat ik besefte dat er dus die flitscontrole stond.
ik toeteren maar volgens mij heeft hij niet gemerkt dat ik hem dus wilde waarschuwen.
Meneer reed rond de 100Km/h langs het apparaat en idd FLITS.. -O-

ik vond het jammer dat ik hem geen boete kon besparen! -O- '(

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

Ja wel eens meegemaakt, maar wel dat ik het kon voorkomen O-)

[me]Trixz die dat ook in en voor koekblikkers doet :Y [/me]
 
Heb jij zoiets meegemaakt, vraag je. Nou, lijkt er wel een beetje op.
Bergen glimende fietsen afgelopen weekend. Met name zondag. Lekker weer, dus dan willen ze wel :-)
Enfin, de flitskast aan de Graadt van Roggeweg, haaks op de Jaarbeurs Utrecht flitste aan een stuk door tweewielers. Van die gasten die mij smuikend aankeken omdat ik daar "zo langzaam" reed. Waarschuwen? Ben je belazerd! *D


Ehhh, was DAT op zondag???! O-)
Ik reed niet hard, sowieso niet met dat soort evenementen, maar heb ook niet BEWUST op me snelheid gelet :? |(
 
Als het je lukt zover te up-graden...pas je dan een beetje aan tot het normale nivo van posten aub B|


FF terug naar een normaal topic, anders gaat ie dicht.



kan je beter tegen die anderen zeggen, ik begon er niet mee....en ik laat ook niet over me heen lopen, verder wel een aardig topic, alleen jammer dat elkaars mening hier duidelijk niet gerespecteerd wordt.
 
als je hier langer als 2 dagen zit, dan had je geweten dat je dit beter niet had kunnen zeggen O-)
ff proberen

Als een ander geflitst wordt interesseerd me dat eigenlijk geen reet, iedreen moet zelf weten wat hij fout doet.
Ben alleen wel blij als ik hem zelf gezien heb :Y
 
Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
Koekblik achter me moest en zou me voorbij.(1 rijstrook maar ik reed zelf al 70 BBK) ik zelf ook met koekblik en dan net zo gaan rijden dat inhalen kansloos is. doet 't goed voor de irritatie zeg maar.
Ik wist dat er verderop een Lasercontrole gaande was en na het kruispunt gepasseerd te zijn (wordt het daar 2 rijstroken) wilde de ongeduldige me dus alsnog voorbij.
Na 'm eerst grof gesneden te hebben toen ie me voorbij wilde en hij naast me rijdend net een agressieve serenade wilde beginnen maakt ik alleen ff het "lasergebaar" naar 'm en wees 500 meter in de verte. Toen we er voorbij waren heeft ie me heel blij bedankt bij het verkeerslicht.
En Koos is ook bestolen *O*

De voltallige bevolking tegen de staat, wie zou dat eigenlijk winnen? O-)
 
ff proberen

Als een ander geflitst wordt interesseerd me dat eigenlijk geen reet, iedreen moet zelf weten wat hij fout doet.
Ben alleen wel blij als ik hem zelf gezien heb :Y
Wat is nou leuker stekkie; De staat naaien of een medeweggebruiker ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan