motor rijder verongelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

KonradW

MF veteraan
5 jun 2009
32.698
0
Facebook
Ik was net een rondje aan het rijden richting beuningen.

staat daar op de afrit van de a73 richting beuningen vanaf knooppunt ewijk een motor bij het stoplicht. op de schoenaker
een suzuki gsx. beetje ouder model. blauw wit.

hele voorkap in puin. deze was zo in de zijkant gereden van een klein groen wagentje, ford fiesta?
de motorrijder was al afgevoerd door een ambulance.

toevallig iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
denk dat ie zich dan wel een keer meld hier..


overigens is afvoeren in de ambulance iets anders dan verongelukken lijkt me ;)
 
verongelukken, aangereden.

het is duidelijk dat t niet positief is.
 
Als die is verongelukt dan zal die wel niet in de Ambulance liggen neem ik aan?

Verongelukken is niets anders dan een ongeluk krijgen, dit hoeft niet met dodelijke afloop te zijn.
Maar in de volksmond wordt dit wel zo gebruikt.

EDIT :Foutje van mijn kant, het is WEL met dodelijke afloop. Ik hoop dat dat met deze motorrijder niet het geval is. '(


En verder....hopelijk is het niet ernstig.
Je wenst het niemand toe :N
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen in de volksmond hoor: van Dale zegt

 ver·on·ge·luk·ken -ongelukte, i -ongelukt door een ongeluk omkomen of tenietgaan
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan