Motor-rijders/sters uit Noord Limburg/ZO Brabant!!

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Opgelet jullie :D

A.s. donderdag/vrijdag en zaterdag komt blik op de weg filmen in de regio Cranendonck.(stukje Weert erbij) Aangezien deze best groot is en heeeel wat leuke wegen heeft om hem es lekker plat te gooien bij deze de waarschuwing.

Let aub goed op want tis zonde..

Ow..ik heb het trouwens rechtstreeks van de politie agent gehoord die hier net was en hij lult helaas niet.

Let aub op.. tenzij je je kentekenplaat eraf haalt en al wheelient met 250 ervan door gaat dan ben je bij deze heilig verklaar :D :D
 
Thanx voor de tip :} :} :}

Ik denk dat mijn motortje dan maar tot zondag moeten wachten om uitgelaten te worden ;( :( .

Hij staat nl. elk weekend op mij te wachten in de gemeente Cranendonk (bij m'n ouders in de garage).

Maar hopen dat het zondag mooi weer is om te :]

[Zal je net zien dat oom agent nu met ons meeleest en zondag me al op staat te wachten :j :r ]
 
Thanx voor de tip :} :} :}

Ik denk dat mijn motortje dan maar tot zondag moeten wachten om uitgelaten te worden ;( :( .

Hij staat nl. elk weekend op mij te wachten in de gemeente Cranendonk (bij m'n ouders in de garage).

Maar hopen dat het zondag mooi weer is om te :]

[Zal je net zien dat oom agent nu met ons meeleest en zondag me al op staat te wachten :j :r ]
Waarom niet voor zondag rijden :?
 
Waarom niet voor zondag rijden :?


Ik bedoel eigenlijk dat ik niet in mijn directe omgeving ga rondrijden iig.
Ik wordt niet graag achtervolgd door mensen die niet veel goeds voor me in petto hebben (ik houd me nl. niet altijd helemaal aan de geldende max. snelheden enzo }) )
 
Hmmm, is normaal wel het gebied waar ik ga sturen... maar naar het noorden deze keer dan...
 
Hij staat nl. elk weekend op mij te wachten in de gemeente Cranendonk (bij m'n ouders in de garage).

leuk stukske he tussuh zoeruk en buul ? lekker slingeruh en zoe. Of tussuh buul en wiert langs de bloakven af.

Ich zal uw wel es maile als ich mien riebwies hej gehoald zodat willie kennuh :]



Roermun ? nie ich denk ne da ze doar zulluh rie.
Misschien stukskte richting Wiert ofzoe..

Je bent gewaarschuwd in iedergeval :D

Voor de duidelijkheid..cranendonck is : Budel, budel dorplein, budel schoot, gastel, soerendonk en maarheeze.

Politie en zo werkt mee.

Fijn dat er mensen zijn die er iets aan hebben :)
 
Laatst bewerkt:
ik zal ook uitkijken
mischien wijken ze wel uit richting eindhoven nuenen en leende :(
daar moet ik wel rijden wegens woon werk verkeer.
thnx emiel !
 
Ik bedoel eigenlijk dat ik niet in mijn directe omgeving ga rondrijden iig.
Ik wordt niet graag achtervolgd door mensen die niet veel goeds voor me in petto hebben (ik houd me nl. niet altijd helemaal aan de geldende max. snelheden enzo }) )

Misschien een idee om heel netjes te gaan rijden... anticiperend, ver vooruitkijken, op de juiste manier inhalen, voetgangers over laten steken, voldoende afstand houden tov je voorganger, rustig wegrijden bij de stoplichten... dan kom je op tv en krijgen wij te horen dat bestuurders van snelle motoren ook heel netjes kunnen rijden en dat sommige daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Misschien is dit ook een uitdaging voor je ;)
 
Misschien een idee om heel netjes te gaan rijden... anticiperend, ver vooruitkijken, op de juiste manier inhalen, voetgangers over laten steken, voldoende afstand houden tov je voorganger, rustig wegrijden bij de stoplichten... dan kom je op tv en krijgen wij te horen dat bestuurders van snelle motoren ook heel netjes kunnen rijden en dat sommige daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Misschien is dit ook een uitdaging voor je ;)

Ja lijkt me een goed idee! En dan precies de aangegeven snelheid rijden en lekker op je gemak rondkijken. :9~ :P

Toch ff een chopper huren dan voor het weekend not.

Mannen & Vrouwen te paard....zaterdag of zondag weer verzamelen? Wat dachten jullie van het viaduct vlak bij het esso pompstation bij Budel op de A2? ghe ghe
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde dat aanstaande vrijdag een (nationale)motor-rij-dag is,dan wordt het motorrijden gepromoot door Den Haag geloof ik :?
Ik heb zo het vermoeden dat door 'blik op de weg' dan extra aandacht wordt besteed aan de motorrijdende medemens.
Geeft niks, zitten we volgend seizoen weer met samengeknepen billen op de bank naar de tv te kijken hoe het allemaal net goed ging. :)
Ik vermaak me dan altijd prima en kan niet wachten op de volgende motorspecial.
Eigenlijk moet ik dan niet zeggen dat iedereen dit weekend -in de omgeving van Noord Limburg en ZO Brabant- zich voorbeeldig zou kunnen gedragen om te laten zien dat niet alle motorrijders snelheidsmonsters zijn.
Bij deze zeg ik nu: GA VOORAL JE GANG, LAAT ME LACHEN, MAAK ME GEK :+
 
Opgelet jullie :D

A.s. donderdag/vrijdag en zaterdag komt blik op de weg filmen in de regio Cranendonck.(stukje Weert erbij) Aangezien deze best groot is en heeeel wat leuke wegen heeft om hem es lekker plat te gooien bij deze de waarschuwing.

Let aub goed op want tis zonde..

Ow..ik heb het trouwens rechtstreeks van de politie agent gehoord die hier net was en hij lult helaas niet.

Let aub op.. tenzij je je kentekenplaat eraf haalt en al wheelient met 250 ervan door gaat dan ben je bij deze heilig verklaar :D :D

Die gekke Leo denkt dat ie hier mooie filmpjes maakt. Hij zou eens in Duitsland op de B258 moeten gaan filmen.... ;)
 
Die gekke Leo denkt dat ie hier mooie filmpjes maakt. Hij zou eens in Duitsland op de B258 moeten gaan filmen.... ;)

He he he, eerst iemand vinden die dat bij kan houden.

Kan je geen filmpjes naar hem toesturen? Heeft hij eens wat leuks in het programma.
 
Ik vermaak me dan altijd prima en kan niet wachten op de volgende motorspecial.

Bij deze zeg ik nu: GA VOORAL JE GANG, LAAT ME LACHEN, MAAK ME GEK :+

Lara, gaan we samen met z'n allen (heerlijke dubbelspraak...) een stukje rijden door het cranendonckse land aanstaand weekend?

Drive me wild baby }) })
 
[me]Emiel2 begint nu hart te balen..
[/me]


Ik heb beloofd aan me meissie dat ik donderdag avond mee op vakantie ga met haar ouders..

ik wil motor rijders zien stunten.. en zelf even de camera wagen onder de rubbber rook zetten (dan maar met koekblik..lange leven de camera :+ )

Maargoed.. let aub op.. ik ben niet verantwoordelijk hoor :j ik heb jullie alleen geinformeerd en niet aangemoedigd *D
 
Op dinsdag 11 juni 2002 18:53 schreef Emiel2 het volgende:leuk stukske he tussuh zoeruk en buul ? lekker slingeruh en zoe. Of tussuh buul en wiert langs de bloakven af.

Voor de duidelijkheid..cranendonck is : Budel, budel dorplein, budel schoot, gastel, soerendonk en maarheeze.

Politie en zo werkt mee.

Fijn dat er mensen zijn die er iets aan hebben :)

:} :} :] :]

Leuk stukje weg ja!! Hier bleek dus ook na het ingereden zijn van m'n R1 dattie WEL DEGELIJK een stuurdemper nodig heeft! |(
Maar die zit er op en rij (knal??)er dus wel vaker overheen ja! :}
Is onderdeel van m'n favoriete bandeninrijroute !
 
:} :} :] :]

Leuk stukje weg ja!! Hier bleek dus ook na het ingereden zijn van m'n R1 dattie WEL DEGELIJK een stuurdemper nodig heeft! |(
Maar die zit er op en rij (knal??)er dus wel vaker overheen ja! :}
Is onderdeel van m'n favoriete bandeninrijroute !

Whehe.. stuiterdek daar is niet alles nee..maar ach })

Wat denk je van de S bocht.. tussen Budel en Weert via de bossen ? alleen staan ze op dat lange stuk wel es te flitsen..maar op het stuk bij het vliegveld kun je hem ook mooi vol open gooien..

En zo nog 1001 route's te gaan. Weg van Weert naar Thorn..allerlei binnen door route's maar ook heerlijke brede wegen :] net na Ell het stukje ..jammie.. :D
 
Whehe.. stuiterdek daar is niet alles nee..maar ach })

Wat denk je van de S bocht.. tussen Budel en Weert via de bossen ? alleen staan ze op dat lange stuk wel es te flitsen..maar op het stuk bij het vliegveld kun je hem ook mooi vol open gooien..

En zo nog 1001 route's te gaan. Weg van Weert naar Thorn..allerlei binnen door route's maar ook heerlijke brede wegen :] net na Ell het stukje ..jammie.. :D

I know!......... :} . :]
Bin van Wieërt hè! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan