motor rijexamen miskleunen

Ik las een aantal van deze verhalen dinsdag ik dacht nog dat gaat mij niet gebeuren.
En gister moest ik afrijden nou netjes weg en de bijzondere verrichtingen gingen lekker en we rijden terug ik wil de bocht om en ik moest stoppen voor verkeer op dezelfde weg en net waar ik stopte zat er zo'n soort goot en dus viel ik om (ik kan heel net bij de grond). Ik balen examinator kwam gelijk helpen.
Waren we weer terug bij het CBR ben ik GEZAKT omdat ik te weinig motorbeheersing zou hebben :(
 
Mijn probleem met lessen waren de bijzondere verrichtingen.

Niet dat ze niet goed waren, maar ik wilde alles sneller en krapper doen.
Bijv:
Rondje maken in plaats van drie meter draaide ik dat ding op krap twee meter. Slalom ipv met 20 km/u reed ik dat met 30/35 km/u.
Remproef moet je binnen ik meen 9 meter stilstaan bij mij stond ik na drie keer proberen binnen zes/zeven meter stil.

De instructeur vondt het allemaal prachtig, maar gaf me wel de tip mee om dit niet te doen op examen. "Doe het allemaal wat rustiger dan ziet het wat netter uit"

Voordeel was wel dat hij me helemaal vrij liet op die motor en na vier lessen iedere keer een andere leerling bij hem in de auto zat om te kijken hoe ik het deed. Dus dan nog maar wat platter door de bocht, maar ik kreeg dan weer het commentaar dat ik het ook weer niet moest overdrijven.

Al met al een geweldig mooie tijd dat lessen.

Ik heb trouwens gelest bij "De Bock" in Herkenbosch. Echt een super vent.
Niet zo'n oude l*l en lekker alleen met lessen dus niet het moeder gans idee.
 
Op zondag 12 oktober 2003 22:40 schreef TwoDegrees het volgende:...1. je gebruikt je rug als hefboom...
Daarom moet je ook door je knieën zakken dan til je namelijk niet met je rug maar met je bovenbenen :)
 
heej 2 degrees

jij rijdt rond in s'dam en vlaardingen?
ben je nog aan het lessen dan ????

hoor het wel!!

jamie

Yes, ik les bij Mosch in Schiedam bij bachplein.
Ik moet morgen weer, dus als je een rakker met een witte shark helm ziet, zwarte leren jas en een rode honda cb1.....dan ben ik dat :P
 
Op donderdag 16 oktober 2003 00:17 schreef ir_fuel het volgende:k had les van die oude dude, damn wat een eikel :X :X

heb hem ook als instructeur gehad. Na de tweede les of zo beschuldigde hij me ervan dat ik mijn (auto)rijbewijs uit de chickenbak had gedraaid... Dit na mijn leuke ervaring tijdens de les:

Op een bepaald moment moet ik rechtsaf slaan en heb voorrang op diegenen die van links komen. Ik zie dat er een Golf GTI komt afgestoven en stop uit voorzorg. Gevolg: de medelesnemer zit in mijn gat. Lichte schade

Even verderop ben ik een beetje tever voorop. De instructeur beveelt me onmiddellijk rechtsaf te slaan en te wachten. Rijd ik in volle glorie een enkelrichtingstraat binnen...

Op het examen had ik die jongere en toffere kerel...
 
Yes, ik les bij Mosch in Schiedam bij bachplein.
Ik moet morgen weer, dus als je een rakker met een witte shark helm ziet, zwarte leren jas en een rode honda cb1.....dan ben ik dat :P

mosch??? Ik woon toch echt in Schiedam, maar ik heb nog nooit van een motorrijschool in Schiedam gehoord en helemaal nog nooit van ene Mosch.....
 
mosch??? Ik woon toch echt in Schiedam, maar ik heb nog nooit van een motorrijschool in Schiedam gehoord en helemaal nog nooit van ene Mosch.....

Auto en motorrijschool Mosch.
Mosch, P
Bachpln 443
3122KN Schiedam

Ik geloof alleen niet dat hij op het internet te vinden is.
Ik ben er op gekomen omdat 3 vrienden van me daar allemaal 1 in keer de rijbewijs hebben gehaald
 
hm vaag. Nooit van gehoord (woon hier al 33 jaar!) en nog nooit zien rijden ook. Het zo'n 15 jaar in de wijk naast het Bachplein gewoond.....
 
Mijn bijdrage:

Moest van de examinator net zo rijden alsof ik het bewijsje al had en niet op hem moest letten, "Ik ben er niet", zei ie... Is goed, zei ik :]

Dat heeft ie geweten, moest invoegen op een autoweg, gooide hem netjes en vlotjes in een gaatje. Hij niet..., na 10 minuten kreeg ik het sein, rij maar terug naar het startpunt. Hij was mij KWIJT..... :9

Daar gekomen en ffies gew8, kwam ie eraan. Prima, prima zo en ikkuh *D




gaaf `kep genoten :}
 
Op maandag 13 oktober 2003 04:52 schreef Piojo het volgende:
... "Seg, ik zat aan da kruispunt bijna op u jong."...

Dat had ik net even anders:
Bij mijn eerste examen meteen de snelweg op. Naar de linkerbaan vanwege een vrachtwagen. Ben ik bijna bij die vrachtwagen, zegt de examinator dat we de volgende afslag eraf gaan. Ik twijfel of ik dat nog red (nog zeker 300m.) maar besluit op de linkerbaan in de ankers te gaan :X . Dat moet je niet doen: 70 gaan rijden op de linkerbaan om weer achter een vrachtwagen uit te komen O-) .

Ook mijn examinator zat nog geen meter achter me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan