Motor rond de 80/90 pk

Kan ze je motortechnisch niet bijhouden of rijtechnisch? Zijn in mijn ogen namelijk wel 2 verschillende dingen.

Maar als je het dan toch puur op de motor wilt gooien. Zou ik denken aan een Bandit 600 cc ofzo ? Of een lichtere 400 cc racer, die staan meestal wat lager bij de grond en sturen superlicht, en als je ze opwind kan je nog aardig wat motoren tot een bepaalde snelheid bijhouden. Nadeel daarvan is, je moet wel "aardig" kunnen rijden, want je zal zo een 400 ook aardig op moeten winden voordat je ook het volledige potentieel eruit kan halen. (voor zover dat al mogelijk is op de openbare weg)

Succes.

moet jij maar wat rustiger rijden
en moet zij maar wat harder door de bochten

sorry hoor, maar heb zelf een gs500f op 25kw
en ik rij regelmatig mee met allerlei supersport's (regelmatig met een R1 en een fireblade)

ze geraken me wel makkelijk kwijt, maar als je wat moeite doet kunnen ze ook niet echt weglopen op de openbare weg

dus jij moet rekening houden met je vriendin en af en toe als ze achtergeraakt iets inhoude ;)

:^ met een gs500 kan je alles bijhouden, zeker als je zelf niet te zwaar bent.
je moet wel motor kunnen rijden.
het lijkt er op dat jouw vriendin de ervaring of de onbezonnen lef mist.
de gs500 zal alleen op absolute top, boven de 180, op een snellere fiets inleveren.
 
:^ met een gs500 kan je alles bijhouden, zeker als je zelf niet te zwaar bent.
je moet wel motor kunnen rijden.
het lijkt er op dat jouw vriendin de ervaring of de onbezonnen lef mist.
de gs500 zal alleen op absolute top, boven de 180, op een snellere fiets inleveren.

Nou, de acceleratie is ook niet je van het.
 
acceleratie enz verliest een gs500 het wel vrij vlot, maar bochtjes kun je er wel leuk mee nemen :)
denk dat TS het moet accepteren dat zijn meisje geen rossireplica is oid (weet niet hoe beiden rijden, maargoed).

Ik zit over een tijdje waarschijnlijk in een ander pakket: mijn vriendin zal wsl mij kwijtrijden op bochtenweggetjes :+ (iets met licht racemonster en een log vliegtuig ;) )
 
:^ met een gs500 kan je alles bijhouden, zeker als je zelf niet te zwaar bent.
je moet wel motor kunnen rijden.
het lijkt er op dat jouw vriendin de ervaring of de onbezonnen lef mist.
de gs500 zal alleen op absolute top, boven de 180, op een snellere fiets inleveren.

nee, dat nou ook weer niet

maar ik bedoel, ze moeten toch al wat moeite doen om me echt zoek te rijden :) ;)
 
Waarom zoek je niet voor jezelf een andere motor, een met niet meer dan 50 pk. Dan is het probleem van je vriendin ook opgelost.
 
Heb zelf ook een GS500 gehad, en ja ik hield ook regelmatig supersports bij tot de 160/180.

:]

Ze moeten dan natuurlijk niet volgas wegtrekken.
 
moet jij maar wat rustiger rijden
en moet zij maar wat harder door de bochten

sorry hoor, maar heb zelf een gs500f op 25kw
en ik rij regelmatig mee met allerlei supersport's (regelmatig met een R1 en een fireblade)

ze geraken me wel makkelijk kwijt, maar als je wat moeite doet kunnen ze ook niet echt weglopen op de openbare weg

dus jij moet rekening houden met je vriendin en af en toe als ze achtergeraakt iets inhoude ;)
dan rijden zij niet zo hard :) want ze zouden je toch echt zoek moeten kunnen rijden, openbare weg of niet. Tis maar net hoe dicht je bij de grens wilt gaan zitten.
Heb zelf ook een GS500 gehad, en ja ik hield ook regelmatig supersports bij tot de 160/180.

:]

Ze moeten dan natuurlijk niet volgas wegtrekken.
Dus hield je ze niet bij :z
 
't is gewoon grappig om te zien dat een GS/CB/ER/.....noem maar op, volgas én z'n/'r best doende voorbij komt zeilen terwijl jij nét rond de 5 à 6 K in toeren zit én nog wat versnellingen over hebt, toch.

})










:W
 
Laatst bewerkt:
Ik, als vrouw in dezelfde catagorie, vind het jammer dat ze zelf hier niet over (kan) post(en).
Ik ben zelf begonnen op een FZR 600 maar vond dat te zwaar, ook omdat ik o.a. niet kon meekomen. Heb daarna een FZR 400 gekocht. Veel lichter en leuker om mee te sturen. Maar uiteindelijk heb ik leren rijden op een XBR 500 ( 1 cilinder ) voordat ik met die 400 mee kon komen. Voor mij was de les dat het plezier in het rijden belangrijker was dan het mee kunnen komen met een ander. Daarna ging het met de 400 ook beter ondanks dat het kwa cc minder is dan de meeste andere. Samen rijden doe je ook samen en een beetje rekening houden met elkaar daarin is niet alleen gewoon prettiger maar ook veiliger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan