Motor schiet stationair in de toeren

Jbk90

Rookie
6 jan 2018
1
0
Ik heb bij mijn Suzuki gsx 500 e (oldtimer) de carburateur uit elkaar gehaald om er grotere sproeiers op te zetten. Dit ivm open luchtfilters. Nu schiet alleen de motor stationair helemaal hoog in de toeren. Ik heb al verschillende afstellingen geprobeerd: stationair schroef helemaal open en luchtschroef op de carb steeds een stukje meer open. Dit verhelpt het probleem allemaal niet. De sproeiers zijn 10% groter dan origineel. Iemand een idee?

Alvast bedankt!
 
Ik geloof dat jbk90 intussen al afgehaakt is,ziet waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer.
Hij kan beter de standaard sproeiers terug zetten en kijken of de motor dan weer normaal loopt,en of het mechaniek van de gaskabel wel helemaal goed weer terug gaat en niet blijft hangen,en de gaskabel genoeg speling heeft.


En kijken of er geen valse lucht aangezogen word,een origineel luchtfilterhuis verleent ook
steun aan de carbs,nu dat weg is hangt al het gewicht aan de inlaatrubbers,als er dan
al scheurtjes in het inlaatrubber zaten kan het zijn dat daardoor nu valse lucht word aangezogen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan