motor schorsen of kenteken inleveren

holie 2

MF'er
22 sep 2005
30
0
Midwoud
Ik krijg waarschijnlijk mijn fietsje niet meer naar voldoening aan de praat en hij is ook voor de verkoop niets meer.
Ik wil hem dus definitief van de weg af halen zodat ik geen houderschapsbelasting meer hoef te betalen , hoe pak ik dat aan????
CQ kenteken inleveren.
 
Ik krijg waarschijnlijk mijn fietsje niet meer naar voldoening aan de praat en hij is ook voor de verkoop niets meer.
Ik wil hem dus definitief van de weg af halen zodat ik geen houderschapsbelasting meer hoef te betalen , hoe pak ik dat aan????
CQ kenteken inleveren.
de motor schorsen :Y
maar waarom geef je de motor gewoon niet weg, der zijn hier zat techneuten die het leuk en een uitdaging vinden om de motor op te knappen *O*

kzie dat je uit Midwoud komt, is vlakbij :W
 
Schorsen kost nog steeds zo'n 20 piek per jaar. En daarvoor moet je jaarlijks langs het postkantoor.
Dan kun je beter het kenteken inleveren.

Voor het zelf slopen van uw motor kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekenbewijzen en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.

Het adres is:
RDW
afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam

Of inderdaad weggeven.
 
}) Ik heb zo nog een Kawasaki GT750 staan waar ik ook niet mee weet waar ik ermee
naar toe moet, voor de verkoop is hij niks meer waard en weggeven kan altijd nog
O-) voor een paar kratjes Beugels is een hoop te regelen :Y Er zit
een werkplaatsboek en nog wat nieuwe onderdelen bij.. }) :]
 
Je mag dezelfde motor maar een max aantal keer per jaar schorsen. Idd jaren achtereen is geen probleem.

Ik heb nu twee motoren uit het register laten schrijven. Even een briefje typen, kentekenpapieren erbij, kopie ID en binnen 2 weken geregeld.
 
Je mag dezelfde motor maar een max aantal keer per jaar schorsen. Idd jaren achtereen is geen probleem.

Ik heb nu twee motoren uit het register laten schrijven. Even een briefje typen, kentekenpapieren erbij, kopie ID en binnen 2 weken geregeld.


Heb je zon voorbeeld brief voor me? ik moet er ook 1 uitschrijven
 
Het is een csr 305 ltd kawasaki hij rijdt nog wel maar er is een probleem met de kop.
Er zit een nieuwe kettingset,balhoofd lagers en voorband om dus het is wel een beetje zonde maar als ik een ander koop kan ik deze onderdelen misschien nog gebruiken.
Of ik biedt hem in onderdelen te koop aan.
 
Het is me toch gelukt hem weer goed aan de praat te krijgen dus eingenlijk is het niet meer belangerijk maar toch nog een laatste vraag.
Als je hem schors hoeft hij dan ook niet meer verzekert te zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan